| Tên bài báo: |
Sorting or supporting teachers? An exploration of the imbalanced role of classroom observation in the development and assessment of Vietnamese secondary schoolteachers |
| Tạp chí: |
| ISSN: |
Print ISSN: 2578-3858 Online ISSN: 2578-3866 |
| Tên tạp chí |
PRACTICE: Contemporary Issues in Practitioner Education
|
| Tạp chí |
Nước ngoài |
| Năm đăng: |
2023 |
| Tập: |
5 |
| Số: |
3 |
| Trang: |
220-236 |
|
| Lĩnh vực: |
KHOA HỌC GIÁO DỤC |
| Tác giả: |
Trần Kiêm Minh (Chính), Dang Tien Dung, Hoang Thi Kim Hue, Nguyễn Thị Hương Giang, Vanessa Cui, Matt O'Leary (Chính)
|
| File đính kèm: |
- Tran_Kiem_Minh_PRACTICE_Vol_5_3_2023.pdf
|
| Thuộc đề tài: |
0
|
| Liên kết: |
https://doi.org/10.1080/25783858.2023.2177187
|