Tên bài báo: |
STUDENTS’ MATHEMATICAL COMMUNICATION IN COLLABORATIVE PROBLEM SOLVING: A COMMOGNITIVE ANALYSIS OF THE LEARNING OF DERIVATIVES AT UNIVERSITY LEVEL |
Tạp chí: |
ISSN: |
978-604-384-936-3 |
Tên tạp chí |
PROCEEDINGS OF 2nd HANOI FORUM ON PEDAGOGICAL AND EDUCATIONAL SCIENCES
|
Tạp chí |
Nước ngoài |
Năm đăng: |
2022 |
Tập: |
Vietnam National Uni |
Số: |
|
Trang: |
462-472 |
|
Lĩnh vực: |
Khoa học giáo dục học nói chung, bao gồm cả đào tạo, sư phạm học, lý luận giáo dục,.. |
Tác giả: |
Nguyễn Đức Hồng (Chính), Trần Kiêm Minh (Chính)
|
Thuộc đề tài: |
0
|
Liên kết: |
https://drive.google.com/file/d/1HmkzS9FRk0QYC0hDQCGRaGd1JyIvODu7/view
|