| Tên bài báo: |
The role of classroom observation in the development and assessment of schoolteachers in Vietnam: a review of national policy and research (SSCI, Q1) |
| Tạp chí: |
| ISSN: |
1359-866X |
| Tên tạp chí |
ASIA-PACIFIC JOURNAL OF TEACHER EDUCATION
(1359-866X, E-ISSN: 1469-2945)
|
| Tạp chí |
Nước ngoài |
| Cơ quan xuất bản |
ROUTLEDGE JOURNALS, TAYLOR & FRANCIS LTD |
| Loại tạp chí |
Tạp chí |
| Cấp tạp chí |
SSCI |
| Năm đăng: |
2023 |
| Tập: |
51 |
| Số: |
4 |
| Trang: |
395-407 |
|
| Lĩnh vực: |
KHOA HỌC GIÁO DỤC |
| Tác giả: |
Matt O'Leary (Chính), Vanessa Cui, Trần Kiêm Minh (Chính), Dang Tien Dung, Hoang Thi Kim Hue, Nguyễn Thị Hương Giang
|
| File đính kèm: |
- Minh_2023_APJTE.pdf
|
| Thuộc đề tài: |
0
|
| Liên kết: |
https://doi.org/10.1080/1359866X.2023.2191307
|