Tên bài báo: |
Changes in Lesson Plans as Teachers Participate in a Professional Development on Statistical Literacy |
Tạp chí: |
ISSN: |
1694-2116 |
Tên tạp chí |
International Journal of Learning, Teaching and Educational Research
(1694-2493, E-ISSN: 1694-2116)
|
Tạp chí |
Nước ngoài |
Cơ quan xuất bản |
SOCIETY FOR RESEARCH AND KNOWLEDGE MANAGEMENT |
Loại tạp chí |
Tạp chí |
Cấp tạp chí |
SCOPUS |
Năm đăng: |
2023 |
Tập: |
22 |
Số: |
5 |
Trang: |
281-301 |
|
Lĩnh vực: |
KHOA HỌC GIÁO DỤC |
Tác giả: |
Nguyễn Thị Tân An, Trần Dũng, Nguyễn Thị Duyến, Tạ Thị Minh Phương
|
Thuộc đề tài: |
0
|
Liên kết: |
https://doi.org/10.26803/ijlter.22.5.14
|