| Tên bài báo: |
Changes in Lesson Plans as Teachers Participate in a Professional Development on Statistical Literacy |
| Tạp chí: |
| ISSN: |
1694-2116 |
| Tên tạp chí |
International Journal of Learning, Teaching and Educational Research
(1694-2493, E-ISSN: 1694-2116)
|
| Tạp chí |
Nước ngoài |
| Cơ quan xuất bản |
SOCIETY FOR RESEARCH AND KNOWLEDGE MANAGEMENT |
| Loại tạp chí |
Tạp chí |
| Cấp tạp chí |
SCOPUS |
| Năm đăng: |
2023 |
| Tập: |
22 |
| Số: |
5 |
| Trang: |
281-301 |
|
| Lĩnh vực: |
KHOA HỌC GIÁO DỤC |
| Tác giả: |
Nguyễn Thị Tân An, Trần Dũng, Nguyễn Thị Duyến, Tạ Thị Minh Phương
|
| Thuộc đề tài: |
0
|
| Liên kết: |
https://doi.org/10.26803/ijlter.22.5.14
|