| Tên bài báo: |
Awareness and Confidence of Vietnamese Primary School Teachers towards STEM-Integrated Teaching Approach |
| Tạp chí: |
| ISSN: |
|
| Tên tạp chí |
International Journal of Learning, Teaching and Educational Research
(1694-2493, E-ISSN: 1694-2116)
|
| Tạp chí |
Nước ngoài |
| Cơ quan xuất bản |
SOCIETY FOR RESEARCH AND KNOWLEDGE MANAGEMENT |
| Loại tạp chí |
Tạp chí |
| Cấp tạp chí |
SCOPUS |
| Năm đăng: |
2023 |
| Tập: |
22 |
| Số: |
11 |
| Trang: |
170-187 |
|
| Lĩnh vực: |
KHOA HỌC GIÁO DỤC |
| Tác giả: |
Mai Thế Hùng Anh (Chính), Phan Đức Duy, Nguyễn Thị Thùy Trang, Phan Thị Thanh Hội
|
| File đính kèm: |
- Hung_Anh,_Hoi,_Duy,_Trang.pdf
|
| Thuộc đề tài: |
0
|