Tên bài báo: |
Academic motivation and academic satisfaction: A moderated mediation model of academic engagement and academic self-efficacy |
Tạp chí: |
ISSN: |
2050-7003, 1758-1184 |
Tên tạp chí |
Journal of Applied Research in Higher Education
(1758-1184)
|
Tạp chí |
Nước ngoài |
Cơ quan xuất bản |
Philosophy Documentation Center |
Loại tạp chí |
Tạp chí |
Cấp tạp chí |
SCOPUS |
Năm đăng: |
2024 |
Tập: |
|
Số: |
|
Trang: |
|
|
Lĩnh vực: |
Tâm lý học chuyên ngành |
Tác giả: |
Phạm Thị Thúy Hằng (Chính), Hồ Thị Trúc Quỳnh (Chính), Nguyễn Thị Ngọc Bé, Nguyễn Thanh Hùng, Nguyễn Thị Hà
|
File đính kèm: |
- 10-1108_JARHE-10-2023-0474.pdf
|
Thuộc đề tài: |
1
|
Liên kết: |
https://www.emerald.com/insight/content/doi/10.1108/JARHE-10-2023-0474/full/html?skipTracking=true
|