| Tên bài báo: |
Unpacking the advantages and challenges of flipped classrooms in initial mathematics teacher education in Vietnam (Scopus, Q2) |
| Tạp chí: |
| ISSN: |
1305-8223 (online) 1305-8215 (print) |
| Tên tạp chí |
Eurasia Journal of Mathematics, Science and Technology Education
(1305-8215, E-ISSN: 1305-8223)
|
| Tạp chí |
Nước ngoài |
| Cơ quan xuất bản |
MODESTUM LTD |
| Loại tạp chí |
Tạp chí |
| Cấp tạp chí |
SCOPUS |
| Năm đăng: |
2024 |
| Tập: |
20 |
| Số: |
5 |
| Trang: |
em2437 |
|
| Lĩnh vực: |
KHOA HỌC GIÁO DỤC |
| Tác giả: |
Trần Kiêm Minh (Chính), Xayaphet Keodavan
|
| Thuộc đề tài: |
0
|
| Liên kết: |
https://doi.org/10.29333/ejmste/14449
|