| Tên bài báo: |
Educational Status of High School Biology Teachers to Develop Living World Understanding Competency in Students: A Case Study in the Mekong Delta, Vietnam |
| Tạp chí: |
| ISSN: |
2324-7576 (Print), ISSN: 2324-7584 (Online) |
| Tên tạp chí |
International Journal of Interdisciplinary Social and Community Studies
(2324-7576, E-ISSN: 2324-7584)
|
| Tạp chí |
Nước ngoài |
| Cơ quan xuất bản |
COMMON GROUND RESEARCH NETWORKS |
| Loại tạp chí |
Tạp chí |
| Cấp tạp chí |
SCOPUS |
| Năm đăng: |
2024 |
| Tập: |
19 |
| Số: |
2 |
| Trang: |
63-83 |
|
| Lĩnh vực: |
KHOA HỌC GIÁO DỤC |
| Tác giả: |
Nguyễn Duân (Chính), Nguyễn Thị Kiều Tiên (Chính), Đặng Thị Dạ Thủy
|
| File đính kèm: |
- Nguyen_et_al_2024_Educational-status-of-high-school-biology-teachers-to-develop-living-world-understanding-competency-in-students_(1).pdf
|
| Thuộc đề tài: |
0
|
| Liên kết: |
https://doi.org/10.18848/2324-7576/CGP/v19i02/63-83
|