Tên bài báo: |
Online peer feedback training based on self-regulated learning in english as a foreign language writing: Perceived usefulness and students’ engagement |
Tạp chí: |
ISSN: |
|
Tên tạp chí |
Studies in Educational Evaluation
(0191-491X)
|
Tạp chí |
Nước ngoài |
Cơ quan xuất bản |
CSIC Consejo Superior de Investigaciones Cientificas |
Loại tạp chí |
Tạp chí |
Cấp tạp chí |
SCOPUS |
Năm đăng: |
2024 |
Tập: |
83 |
Số: |
|
Trang: |
|
|
Lĩnh vực: |
Khoa học giáo dục học nói chung, bao gồm cả đào tạo, sư phạm học, lý luận giáo dục,.. |
Tác giả: |
Trần Thị Thanh Thảo (Chính)
|
File đính kèm: |
- Online_peer_feedback_training_based_on_self-regulated_learning_in_english_as_a_foreign_language_writing_Perceived_usefulness_and_students_engagement.pdf
|
Thuộc đề tài: |
0
|
Liên kết: |
https://julac-eduhk.primo.exlibrisgroup.com/discovery/fulldisplay?docid=alma991018378718003410&context=L&vid=852JULAC_EDUHK:EDUHK&lang=en&search_scope=MyInst_and_CI&adaptor=Local Search Engine&tab=Everything&query=any,contains,Online peer feedback tr
|