| Tên bài báo: |
From behavioral data to actionable strategy: customer segmentation in digital marketing using the K-means algorithm |
| Tạp chí: |
| ISSN: |
978-604-79-5179-6 |
| Tên tạp chí |
THE 11TH INTERNATIONAL CONFERENCE FOR YOUNG RESEARCHERS IN ECONOMICS AND BUSINESS
|
| Tạp chí |
Trong nước |
| Năm đăng: |
2025 |
| Tập: |
|
| Số: |
|
| Trang: |
217-232 |
|
| Lĩnh vực: |
KHOA HỌC MÁY TÍNH VÀ THÔNG TIN, Kinh doanh và quản lý |
| Tác giả: |
Dương Thị Hải Phương (Chính), Hồ Quốc Dũng, Lê Thị Quỳnh Liên
|
| Thuộc đề tài: |
0
|
| Liên kết: |
https://drive.google.com/file/d/15Lm3pvb9v537SYn1ia-BJVu17EuHpw3d/view?usp=sharing
|