Dữ liệu bài báo khoa học

Dữ liệu bài báo khoa học

2525-2674

Reading stations: A transitional activity to extensive reading

Tạp chí khoa học Ngôn ngữ và Văn hóa, 2019
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả: Nguyễn Xuân Quỳnh (Chính)

0889-4906

Source-use expectations in assignments: The perceptions and practices of Vietnamese Master's students

ENGLISH FOR SPECIFIC PURPOSES, 2019
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: SCIE
Tác giả: Quynh Nguyen (Chính), Louisa Buckingham
Liên kết: https://doi.org/10.1016/j.esp.2018.10.001

2188-0603

Students' Self-Generated Reading Stations: A Transitional Activity from Intensive to Extensive Reading

The Journal of Teachers Helping Teachers, 2018
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: Khác
Tác giả: Quynh Xuan Nguyen (Chính)
Liên kết: http://tht-japan.org/THTjournal/Volume6_2018special.pdf