Dữ liệu bài báo khoa học
Reading stations: A transitional activity to extensive reading
Tạp chí khoa học Ngôn ngữ và Văn hóa,
2019
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả:
Nguyễn Xuân Quỳnh (Chính)
Source-use expectations in assignments: The perceptions and practices of Vietnamese Master's students
ENGLISH FOR SPECIFIC PURPOSES,
2019
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: SCIE
Tác giả:
Quynh Nguyen (Chính), Louisa Buckingham
Liên kết: https://doi.org/10.1016/j.esp.2018.10.001
Students' Self-Generated Reading Stations: A Transitional Activity from Intensive to Extensive Reading
The Journal of Teachers Helping Teachers,
2018
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: Khác
Tác giả:
Quynh Xuan Nguyen (Chính)
Liên kết: http://tht-japan.org/THTjournal/Volume6_2018special.pdf