Dữ liệu bài báo khoa học
Nghiên cứu về kết hợp từ (Collocations) trong bài luận của sinh viên chuyên ngành Tiếng Anh
Kỷ yếu Hội thảo Quốc gia lần thứ 2 về Ngôn ngữ học Tính toán (VCL2024),
2024
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: Khác
Tác giả:
Hoàng Thị Khánh Tâm (Chính), Nguyễn Thị Minh Nguyệt
Liên kết: https://hoithao.huflit.edu.vn
NGHIÊN CỨU VỀ KẾT HỢP TỪ (COLLOCATIONS) TRONG BÀI LUẬN CỦA SINH VIÊN NĂM 2
Tạp chí khoa học Ngôn ngữ và Văn hóa,
2023
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả:
Nguyễn Thị Minh Nguyệt (Chính), Hoàng Thị Khánh Tâm
Liên kết: https://tapchinnvh.huflis.edu.vn/index.php/tckhnnvh/article/view/318
Nhận thức và phản hồi của sinh viên về mô hình Học cùng cộng đồng
Tạp chí Thiết bị Giáo dục,
2021
Lĩnh vực: Khoa học giáo dục học nói chung, bao gồm cả đào tạo, sư phạm học, lý luận giáo dục,..
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả:
Trương Thị Xuân Huyền (Chính), Thái Tôn Phùng Diễm, Hoàng Thị Khánh Tâm, Trần Thị Lệ Ninh
Talk-assisted Language Learning (TALL) with Extensive Listening: A preliminary study at Hue University, College of Foreign Languages
The Journal of Teachers Helping Teachers,
2018
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: Khác
Tác giả:
Hoàng Thị Khánh Tâm (Chính), Đoàn Ngọc Ái Phương, HỒ THỊ THÙY TRANG
Liên kết: http://tht-japan.org/THTjournal/Volume6_2018.pdf
Let's Walk TALL with EL (Extensive Listening)
Proceedings of the 4th World Congress on Extensive Reading (Tokyo Japan),
2018
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: Khác
Tác giả:
Hoàng Thị Khánh Tâm (Chính), Đoàn Ngọc Ái Phương (Chính)
Liên kết: https://erfoundation.org/erwc4/
SỬ DỤNG TED TALKS ĐỂ CẢI THIỆN KĨ NĂNG NGHE-HIỂU TIẾNG ANH THEO CHỦ ĐỀ CHO SINH VIÊN NĂM THỨ HAI CỦA KHOA TIẾNG ANH TRƯỜNG ĐẠI HỌC NGOẠI NGỮ, ĐẠI HỌC HUẾ
Tạp chí khoa học Ngôn ngữ và Văn hóa,
2018
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả:
Trần Thị Hòa Thảo (Chính), Nguyễn Hoàng Hạnh An, Hoàng Thị Kiều My, Hứa Trương Thanh Thư, Lê Thị Thảo Vy, Hoàng Thị Khánh Tâm
Corpus-based analysis of term extraction for English medical texts (Phân tích dựa trên khối ngữ liệu để trích xuất thuật ngữ từ các văn bản y học Tiếng Anh)
Journal of Inquiry into Languages and Cultures,
2017
Lĩnh vực: NGÔN NGỮ HỌC VÀ VĂN HỌC
Danh mục: Khác
Tác giả:
Hoàng Thị Khánh Tâm
Let’s Walk TALL (Talk-Assisted Language Learning) with Extensive Listening: A pilot study at Hue University of Foreign Languages
Proceedings of Seminar on English Language Teaching “From Theory to Implementation: Bringing new ideas into your classroom” by THT (Teachers Helping Teachers) SIG Association in Japan,
2017
Lĩnh vực: NGÔN NGỮ HỌC VÀ VĂN HỌC
Danh mục: Khác
Tác giả:
Hoàng Thị Khánh Tâm, Đoàn Ngọc Ái Phương, HỒ THỊ THÙY TRANG
Let’s Walk TALL (Talk-Assisted Language Learning) with Extensive Listening
Proceedings of Seminar on “English Language Teachers’ Competencies: From theory to classroom practice” co-organized by Hue University of Foreign Languages and Cengage Learning,
2017
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: Khác
Tác giả:
Hoàng Thị Khánh Tâm, Đoàn Ngọc Ái Phương, HỒ THỊ THÙY TRANG
Corpus-based analysis of term extraction for English medical texts
Proceedings of the 2nd Regional Conference on “Interdisciplinary Research in Linguistics and Language Education”,
2016
Lĩnh vực: NGÔN NGỮ HỌC VÀ VĂN HỌC
Danh mục: Khác
Tác giả:
Hoàng Thị Khánh Tâm
Applying Multiple Intelligences Theory to promote the Phonetics and Phonology students’ motivation: Musical tasks
Proceedings of the 1st Regional Conference on “Interdisciplinary Research in Linguistics and Language Education” in Laos, Thailand, and Vietnam,
2015
Lĩnh vực: NGÔN NGỮ HỌC VÀ VĂN HỌC
Danh mục: Khác
Tác giả:
Hoàng Thị Khánh Tâm
Applying Multiple Intelligences Theory to promote the students’ motivation: An action research in an English Phonetics and Phonology course at Hue College of Foreign Languages
Proceedings of the 8th Annual CamTESOL Conference on English Language Teaching “Language and Development”,
2012
Lĩnh vực: NGÔN NGỮ HỌC VÀ VĂN HỌC
Danh mục: Khác
Tác giả:
Hoàng Thị Khánh Tâm