Dữ liệu bài báo khoa học

Dữ liệu bài báo khoa học

2615-9724

Pre-service teachers’ perceptions of critical thinking before and after taking a course on critical thinking in English language teaching

Tạp chí Khoa học Đại học Huế: Khoa học xã hội và Nhân văn, 2023
Lĩnh vực: Các vấn đề khoa học giáo dục khác
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả: Nguyễn Thị Thanh Bình (Chính), Trần Thị Thanh Ngọc, Hoàng Thị Lê Ngọc, Lê Nguyễn Hạnh Phước
Liên kết: https://doi.org/10.26459/hueunijssh.v132i6D.7027

Use of the high frequency verb MAKE in opinion essays by Vietnamese EFL students

Tạp chí Khoa học Đại học Huế: Khoa học xã hội và Nhân văn, 2022
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả: Nguyễn Thị Bảo Trang (Chính), Phan Quỳnh Như, Nguyễn Thị Thanh Bình, Thái Tôn Phùng Diễm
Liên kết: https://jos.hueuni.edu.vn/index.php/hujos-ssh/article/view/6717

1738-1460

Critical thinking: What it means in a Vietnamese tertiary EFL context?

Asian EFL Journal, 2022
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: SCOPUS
Tác giả: Nguyễn Thị Thanh Bình (Chính)

Internal Quality Assurance of Institutional Learning Outcomes: U.S. Case Study and Implications for Vietnam Higher Education

Tạp chí Giáo dục, 2021
Lĩnh vực: Khoa học giáo dục học nói chung, bao gồm cả đào tạo, sư phạm học, lý luận giáo dục,..
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả: Phạm Thị Tuyết Nhung (Chính), Nguyễn Thị Thanh Bình
Liên kết: https://doi.org/10.52296/vje.2021.xx

Critical thinking in Asian EFL contexts

2021
Lĩnh vực: Các vấn đề khoa học giáo dục khác
Danh mục: Khác
Tác giả: Nguyễn Thị Thanh Bình (Chính)

2615-9724

VIETNAMESE EFL STUDENTS’ CRITICAL THINKING VIA REFLECTIVE JOURNALS IN EFL LITERATURE CLASSES

Tạp chí Khoa học Đại học Huế: Khoa học xã hội và Nhân văn, 2020
Lĩnh vực: Khoa học giáo dục học nói chung, bao gồm cả đào tạo, sư phạm học, lý luận giáo dục,..
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả: Nguyễn Thị Thanh Bình (Chính), Trần Thị Thanh Ngọc, Hoàng Thị Lê Ngọc

2250-3153

Embedding Entrepreneurship Education in Vietnamese TVET towards the 4th Industrial Revolution

International Journal of Scientific and Research Publications, 2019
Lĩnh vực: Các vấn đề khoa học giáo dục khác
Danh mục: Khác
Tác giả: Nguyễn Thị Thanh Bình
Liên kết: http://dx.doi.org/10.29322/IJSRP.9.03.2019.p8759

2525-2674

Integrating critical thinking in EFL classes: current practices and prospects

Tạp chí khoa học Ngôn ngữ và Văn hóa, 2017
Lĩnh vực: Khoa học giáo dục học nói chung, bao gồm cả đào tạo, sư phạm học, lý luận giáo dục,..
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả: Nguyễn Thị Thanh Bình (Chính)

Peer Feedback in Writing

Bulletin of Science - Hue University of Foreign Languages, 2006
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: Khác
Tác giả: Nguyễn Thị Hồng Duyên (Chính), Nguyễn Thị Thanh Bình (Chính)