Dữ liệu bài báo khoa học
Primary school EFL teachers’ perceptions about benefits and challenges of using drama in speaking classes
Tạp chí khoa học Ngôn ngữ và Văn hóa,
2025
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả:
Trần Quang Ngọc Thúy (Chính), Lê Thúc Chung
Liên kết: https://tapchinnvh.huflis.edu.vn/index.php/jilc/article/view/316/286
Vietnamese EFL students' spontaneous translanguaging in group discussions in English classes
Tạp chí Giáo chức Việt Nam,
2025
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả:
Trần Quang Ngọc Thúy (Chính), Lê Văn Thạnh
EFL high school teachers' perceptions and practices of project-based learning in teaching speaking skill
Tạp chí khoa học Ngôn ngữ và Văn hóa,
2023
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả:
Trần Quang Ngọc Thúy, Võ Thị Lệ Hằng (Chính)
Liên kết: http://tapchinnvh.huflis.edu.vn/index.php/tckhnnvh/article/view/392
Case-based learning in a public speaking course: Perceptions of EFL students and instructors in Vietnam
Tạp chí Khoa học Đại học Huế: Khoa học xã hội và Nhân văn,
2023
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả:
Trần Quang Ngọc Thúy (Chính)
Liên kết: https://jos.hueuni.edu.vn/index.php/hujos-ssh/article/view/7162
Tertiary EFL students' practice of self-assessment in writing skill
Tạp chí Khoa học Đại học Huế: Khoa học xã hội và Nhân văn,
2023
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả:
Trần Quang Ngọc Thúy, Huỳnh Ái (Chính)
Liên kết: https://jos.hueuni.edu.vn/index.php/hujos-ssh/article/view/7232/1723
Vietnamese tertiary EFL students' reflection on using self-assessment checklist in learning writing
Tạp chí khoa học Ngôn ngữ và Văn hóa,
2023
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả:
Trần Quang Ngọc Thúy, Huỳnh Ái (Chính)
Liên kết: http://tapchinnvh.huflis.edu.vn/index.php/tckhnnvh/article/view/336/pdf
EFL students' perceptions of case-based learning in an English public speaking course
Tạp chí khoa học Ngôn ngữ và Văn hóa,
2023
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả:
Trần Quang Ngọc Thúy (Chính)
Liên kết: http://tapchinnvh.huflis.edu.vn/index.php/tckhnnvh/article/view/355/pdf
Vietnamese EFL instructors' perceptions of case-based learning in a communication course
European journal of applied linguistics studies,
2023
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: Khác
Tác giả:
Trần Quang Ngọc Thúy (Chính), Thái Tôn Phùng Diễm
Liên kết: https://oapub.org/lit/index.php/EJALS/article/view/429/458
Teachers' use of phonics instruction in teaching reading to young English learners
Tạp chí khoa học Ngôn ngữ và Văn hóa,
2022
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả:
Trần Quang Ngọc Thúy, Trần Ngọc Ly (Chính)
Liên kết: http://tapchinnvh.hucfl.edu.vn/index.php/tckhnnvh/article/view/253
How Schoology facilitates EFL learner autonomy in writing practice
Tạp chí khoa học Ngôn ngữ và Văn hóa,
2020
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả:
Trần Quang Ngọc Thúy, Trương Hoàng Bảo Nhi (Chính)
Liên kết: https://tapchinnvh.huflis.edu.vn/index.php/jilc/article/view/148
Việc sử dụng nguồn tài liệu số bằng thiết bị công nghệ cá nhân để học tiếng Anh của sinh viên ngành tiếng Anh
Kỷ yếu Hội thảo quốc gia Nghiên cứu liên ngành về ngôn ngữ và giảng dạy ngôn ngữ lần thứ V,
2020
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: Khác
Tác giả:
Trần Quang Ngọc Thúy (Chính)
Enhancing Teenage EFL Learners’ Motivation through Activity-Based Language Teaching
DEPISA Monograph 5,
2018
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: Khác
Tác giả:
Trần Quang Ngọc Thúy, Đào Thị Hồng Vân (Chính)