Dữ liệu bài báo khoa học

Dữ liệu bài báo khoa học

0868-3409

Semantic Prosody in " Diary of a Wimpy Kid"

Tạp chí Bài báo trên các tạp chí khoa học của các Đại học trong nước, 2025
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả: Trương Bạch Lê

1859-1612

Investigating Grammar Learning Strategies of Grade 9 English Learners at Trieu Long Lower Secondary School, Quang Tri Province

Tạp chí Bài báo trên các tạp chí khoa học của các Đại học trong nước, 2025
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả: Trương Bạch Lê

1859-1612

Vietnamese upper secondary school EFL teachers’ attitudes and self-efficacy beliefs on the integration of ICT in the classrooms

Tạp chí Bài báo trên các tạp chí khoa học của các Đại học trong nước, 2025
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả: Trương Bạch Lê

ISSN 2588-1213

Nhận thức của GV tiếng Anh, Trường Đại học Ngoại ngữ, Đại học Huế về việc sử dụng tài liệu giảng dạy kỹ năng ngôn ngữ

Tạp chí Khoa học Đại học Huế: Khoa học xã hội và Nhân văn, 2023
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả: Trương Bạch Lê (Chính)
Liên kết: https://doi.org/10.26459/hueunijssh.v132i6A.6910

ISSN 2501-7136

EFL Tertiary Students' Perception and Practice with Language Learning beyond the Classroom: The Case of Vietnam-European Journal of English Language Teaching

European Journal of English Language Teaching, 2023
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: Khác
Tác giả: Trương Bạch Lê, Nguyễn Vũ Khánh (Chính)
Liên kết: https://oapub.org/edu/index.php/ejel/issue/view/316

2525-2674

Exploring Explicitation in Translating English Nominalization into Vietnamese

Tạp chí khoa học Ngôn ngữ và Văn hóa, 2022
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả: Nguyễn Bùi Thùy Minh (Chính), Trương Bạch Lê
Liên kết: https://vjol.info.vn/index.php/nnvh/article/view/74349/63248

1859-1612

Online autonomous learning by upper-secondary EFL students: online resources and perceived affordances and challenges

Tạp chí Khoa học, 2022
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả: Trương Bạch Lê

2525-2445

Use of resources and activities for language learning beyond the classroom by English-majored students at a university in Vietnam

VNU Journal of Foreign Studies, 2021
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: Khác
Tác giả: Trương Bạch Lê, Nguyễn Vũ Khánh (Chính)

ISSN:1475-7192

HOW MALL HELPS MAJORED STUDENTS PROMOTE THEIR LEARNER AUTONOMY THROUGH OUT-OF CLASS ACTIVITIES AT VĂN LANG UNIVERSITY

International Journal of Psychosocial Rehabilitation, 2020
Lĩnh vực: Khoa học giáo dục học nói chung, bao gồm cả đào tạo, sư phạm học, lý luận giáo dục,..
Danh mục: SCOPUS
Tác giả: Trương Bạch Lê
Liên kết: https://www.psychosocial.com/article/PR280320/21156/

2537-1754

Vietnamese EFLteachers’ use of the set of new English textbooks Tieng Anh 11 as resurces for achievement tests

European Journal of Foreign Language Teaching, 2020
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: Khác
Tác giả: Trương Bạch Lê