Dữ liệu bài báo khoa học
Semantic Prosody in " Diary of a Wimpy Kid"
Tạp chí Bài báo trên các tạp chí khoa học của các Đại học trong nước,
2025
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả:
Trương Bạch Lê
Investigating Grammar Learning Strategies of Grade 9 English Learners at Trieu Long Lower Secondary School, Quang Tri Province
Tạp chí Bài báo trên các tạp chí khoa học của các Đại học trong nước,
2025
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả:
Trương Bạch Lê
English-Major Students' Use of Digital Resources for Informal Language Learning at University of Foreign Languages and International Studies, Hue University
Tạp chí khoa học Ngôn ngữ và Văn hóa,
2025
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả:
Trương Bạch Lê
Liên kết: https://tapchinnvh.huflis.edu.vn/index.php/jilc/article/view/5
Vietnamese upper secondary school EFL teachers’ attitudes and self-efficacy beliefs on the integration of ICT in the classrooms
Tạp chí Bài báo trên các tạp chí khoa học của các Đại học trong nước,
2025
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả:
Trương Bạch Lê
Nhận thức của GV tiếng Anh, Trường Đại học Ngoại ngữ, Đại học Huế về việc sử dụng tài liệu giảng dạy kỹ năng ngôn ngữ
Tạp chí Khoa học Đại học Huế: Khoa học xã hội và Nhân văn,
2023
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả:
Trương Bạch Lê (Chính)
Liên kết: https://doi.org/10.26459/hueunijssh.v132i6A.6910
EFL Tertiary Students' Perception and Practice with Language Learning beyond the Classroom: The Case of Vietnam-European Journal of English Language Teaching
European Journal of English Language Teaching,
2023
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: Khác
Tác giả:
Trương Bạch Lê, Nguyễn Vũ Khánh (Chính)
Liên kết: https://oapub.org/edu/index.php/ejel/issue/view/316
Exploring Explicitation in Translating English Nominalization into Vietnamese
Tạp chí khoa học Ngôn ngữ và Văn hóa,
2022
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả:
Nguyễn Bùi Thùy Minh (Chính), Trương Bạch Lê
Liên kết: https://vjol.info.vn/index.php/nnvh/article/view/74349/63248
An investigation into Quang tri primary school English language teacher’s perspective of ICT integration during the covid-19 pandemic
European Journal of Foreign Language Teaching,
2022
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: Khác
Tác giả:
Trương Bạch Lê, Phạm Anh Huy
Liên kết: https://oapub.org/edu/index.php/ejfl/article/view/4575/7210
Online autonomous learning by upper-secondary EFL students: online resources and perceived affordances and challenges
Tạp chí Khoa học,
2022
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả:
Trương Bạch Lê
Use of resources and activities for language learning beyond the classroom by English-majored students at a university in Vietnam
VNU Journal of Foreign Studies,
2021
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: Khác
Tác giả:
Trương Bạch Lê, Nguyễn Vũ Khánh (Chính)
HOW MALL HELPS MAJORED STUDENTS PROMOTE THEIR LEARNER AUTONOMY THROUGH OUT-OF CLASS ACTIVITIES AT VĂN LANG UNIVERSITY
International Journal of Psychosocial Rehabilitation,
2020
Lĩnh vực: Khoa học giáo dục học nói chung, bao gồm cả đào tạo, sư phạm học, lý luận giáo dục,..
Danh mục: SCOPUS
Tác giả:
Trương Bạch Lê
Liên kết: https://www.psychosocial.com/article/PR280320/21156/
Vietnamese EFLteachers’ use of the set of new English textbooks Tieng Anh 11 as resurces for achievement tests
European Journal of Foreign Language Teaching,
2020
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: Khác
Tác giả:
Trương Bạch Lê