Dữ liệu bài báo khoa học
An EFL teacher’s negative emotion regulation in classrooms: A case study at a university in Vietnam
Tạp chí Khoa học Đại học Huế: Khoa học xã hội và Nhân văn,
2024
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả:
Lê Phạm Hoài Hương
Liên kết: https://jos.hueuni.edu.vn/index.php/hujos-ssh/article/view/7477
How Do EFL University Teachers Regulate Their Negative Emotions While Teaching in the Classroom? Stories From Vietnam
Journal of Ecohumanism,
2024
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: SCOPUS
Tác giả:
Lê Phạm Hoài Hương
Liên kết: https://ecohumanism.co.uk/joe/ecohumanism/article/view/3525
English Listening via Online Applications: Tool- mediated Language Learning by EFL University Students
LEARNING AND INSTRUCTION,
2024
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: SCIE
Tác giả:
Lê Phạm Hoài Hương (Chính)
Liên kết: https://so04.tci-thaijo.org/index.php/LEARN/article/view/274162
Evaluation of ELSA Speak Used by Vietnamese University EFL Students
Taylor and Francis,
2024
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: Khác
Tác giả:
Lê Phạm Hoài Hương (Chính)
Liên kết: https://www.routledge.com/Innovations-and-Applications-of-Technology-in-Language-Education/Bui-Kumar-Kamila/p/book/9781032560731
Mobile-Assisted Language Learning (MALL): A Socioculturual Theory (SCT) Perspective.
INTERNATIONAL STUDIES QUARTERLY,
2024
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: SCIE
Tác giả:
Lê Phạm Hoài Hương (Chính)
Liên kết: https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-031-63447-5_7#citeas
Professional development activities of English language lecturers in Vietnam through the lens of sociocultural theory
Journal of Applied Learning and Teaching,
2024
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: SCOPUS
Tác giả:
Lê Phạm Hoài Hương (Chính)
Liên kết: https://journals.sfu.ca/jalt/index.php/jalt/article/view/1429
A study on reflective practice as a tool for professional development by EFL pre-service teachers at Hue University Of Foreign Languages
2023
Lĩnh vực: Khoa học giáo dục học nói chung, bao gồm cả đào tạo, sư phạm học, lý luận giáo dục,..
Danh mục: Khác
Tác giả:
Lê Phạm Hoài Hương
Language Learners’ Interactional Competence and Synchronous Online Group Activities
Journal of Asia TEFL,
2023
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: SCOPUS
Tác giả:
Lê Phạm Hoài Hương (Chính)
Liên kết: http://journal.asiatefl.org/main/main.php?main=1&sub=2&submode=3&PageMode=JournalView&inx_journals=76&inx_contents=1172&s_title=Language_Learners_Interactional_Competence_and_Synchronous_Online__Group_Activities
A Sociocultural Analysis of Novice EFL Teachers' Professional Development Activities
Language Related Research,
2023
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: SCOPUS
Tác giả:
Lê Phạm Hoài Hương (Chính)
Liên kết: https://lrr.modares.ac.ir/article-14-64258-fa.html
Mediated Learning of the Writing Skill via Zoom by EFL Students. In R. Bansal et al. (Eds). Redefining virtual teaching and learning pedagogy
Wiley,
2023
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: Khác
Tác giả:
Lê Phạm Hoài Hương (Chính)
Liên kết: https://onlinelibrary.wiley.com/doi/abs/10.1002/9781119867647.ch19
Students’ and Teachers’ Beliefs About Effective Teaching of English for Occupational Purposes
Tập san Khoa học xã hội và nhân văn,
2023
Lĩnh vực: Khoa học giáo dục học nói chung, bao gồm cả đào tạo, sư phạm học, lý luận giáo dục,..
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả:
Lê Phạm Hoài Hương
Liên kết: https://journals.sagepub.com/doi/10.1177/21582440231153076?fbclid=IwAR2X8Nx1jQhmtTbTXoK4a3Pe6sjbG_SqNmepv9dWzw4b1XxAjHxqK0_eT8E
Visual Analysis of the Textbooks, Considering Diversity, Equity, and Inclusion.
Tạp chí Bài báo trên các tạp chí khoa học của các Đại học trong nước,
2022
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả:
Lê Phạm Hoài Hương (Chính)
Liên kết: https://www.catesol.org/docs/CATESOL_NEWSLETTER-Volume_55_Issue_3_FINAL.pub.pdf