Dữ liệu bài báo khoa học
Professional development activities of English language lecturers in Vietnam through the lens of sociocultural theory
JALT CALL Journal,
2024
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: SCOPUS
Tác giả:
Lê Phạm Hoài Hương (Chính)
Liên kết: https://journals.sfu.ca/jalt/index.php/jalt/article/view/1429
A study on reflective practice as a tool for professional development by EFL pre-service teachers at Hue University Of Foreign Languages
2023
Lĩnh vực: Khoa học giáo dục học nói chung, bao gồm cả đào tạo, sư phạm học, lý luận giáo dục,..
Danh mục: Khác
Tác giả:
Lê Phạm Hoài Hương
Language Learners’ Interactional Competence and Synchronous Online Group Activities
Journal of Asia TEFL,
2023
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: SCOPUS
Tác giả:
Lê Phạm Hoài Hương (Chính)
Liên kết: http://journal.asiatefl.org/main/main.php?main=1&sub=2&submode=3&PageMode=JournalView&inx_journals=76&inx_contents=1172&s_title=Language_Learners_Interactional_Competence_and_Synchronous_Online__Group_Activities
A Sociocultural Analysis of Novice EFL Teachers' Professional Development Activities
Language Related Research,
2023
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: SCOPUS
Tác giả:
Lê Phạm Hoài Hương (Chính)
Liên kết: https://lrr.modares.ac.ir/article-14-64258-fa.html
Mediated Learning of the Writing Skill via Zoom by EFL Students. In R. Bansal et al. (Eds). Redefining virtual teaching and learning pedagogy
Wiley,
2023
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: Khác
Tác giả:
Lê Phạm Hoài Hương (Chính)
Liên kết: https://onlinelibrary.wiley.com/doi/abs/10.1002/9781119867647.ch19
Students’ and Teachers’ Beliefs About Effective Teaching of English for Occupational Purposes
Tập san Khoa học xã hội và nhân văn,
2023
Lĩnh vực: Khoa học giáo dục học nói chung, bao gồm cả đào tạo, sư phạm học, lý luận giáo dục,..
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả:
Lê Phạm Hoài Hương
Liên kết: https://journals.sagepub.com/doi/10.1177/21582440231153076?fbclid=IwAR2X8Nx1jQhmtTbTXoK4a3Pe6sjbG_SqNmepv9dWzw4b1XxAjHxqK0_eT8E
Visual Analysis of the Textbooks, Considering Diversity, Equity, and Inclusion.
Tạp chí Bài báo trên các tạp chí khoa học của các Đại học trong nước,
2022
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả:
Lê Phạm Hoài Hương (Chính)
Liên kết: https://www.catesol.org/docs/CATESOL_NEWSLETTER-Volume_55_Issue_3_FINAL.pub.pdf
A STUDY ON PROFESSIONAL DEVELOPMENT NEEDS OF EFL TEACHERS AT SOME UPPER SECONDARY SCHOOLS IN THE CENTRAL AREA OF VIETNAM
Tạp chí Khoa học Đại học Huế: Khoa học xã hội và Nhân văn,
2022
Lĩnh vực: Khoa học giáo dục học nói chung, bao gồm cả đào tạo, sư phạm học, lý luận giáo dục,..
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả:
Lê Phạm Hoài Hương (Chính)
Liên kết: https://jos.hueuni.edu.vn/index.php/hujos-ssh/article/view/6903/1470
Teachers' perceptions of using brainstorming activities in English classes at some primary schools in Hue City
Tạp chí khoa học Ngôn ngữ và Văn hóa,
2022
Lĩnh vực: Nghiên cứu chung về ngôn ngữ
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả:
Huỳnh Nhật Uyên (Chính), Lê Phạm Hoài Hương, LÊ CHÂU KIM KHÁNH
Liên kết: https://drive.google.com/file/d/1jXqgXGFnkYrjwcN7BvhZYjZaRprTaXJw/view?usp=sharing
SỬ DỤNG TẠO TÁC TRONG CÁC LỚP TIẾNG ANH BẬC ĐẠI HỌC NHÌN TỪ LĂNG KÍNH CỦA THUYẾT VĂN HOÁ VÀ XÃ HỘI
Tạp chí Khoa học Đại học Huế: Khoa học Tự nhiên/Hue University Journal of Science: Natural Science,
2022
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả:
Lê Phạm Hoài Hương (Chính)
Liên kết: http://jos.hueuni.edu.vn/index.php/hujos-ssh/article/view/6465
Peer interaction by EFL students in a decision making task
Tập san Khoa học xã hội và nhân văn,
2022
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả:
Lê Phạm Hoài Hương
Liên kết: https://vje.vn/index.php/journal/issue/view/vol-6-no-1
The role of mediation in classroom interaction
Human Development,
2021
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: SCIE
Tác giả:
Lê Phạm Hoài Hương (Chính)