Dữ liệu bài báo khoa học

Dữ liệu bài báo khoa học

2588-1213

An EFL teacher’s negative emotion regulation in classrooms: A case study at a university in Vietnam

Tạp chí Khoa học Đại học Huế: Khoa học xã hội và Nhân văn, 2024
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả: Lê Phạm Hoài Hương
Liên kết: https://jos.hueuni.edu.vn/index.php/hujos-ssh/article/view/7477

2630-0672

English Listening via Online Applications: Tool- mediated Language Learning by EFL University Students

LEARNING AND INSTRUCTION, 2024
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: SCIE
Tác giả: Lê Phạm Hoài Hương (Chính)
Liên kết: https://so04.tci-thaijo.org/index.php/LEARN/article/view/274162

1860-949X

Mobile-Assisted Language Learning (MALL): A Socioculturual Theory (SCT) Perspective.

INTERNATIONAL STUDIES QUARTERLY, 2024
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: SCIE
Tác giả: Lê Phạm Hoài Hương (Chính)
Liên kết: https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-031-63447-5_7#citeas

2591-801X

Professional development activities of English language lecturers in Vietnam through the lens of sociocultural theory

Journal of Applied Learning and Teaching, 2024
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: SCOPUS
Tác giả: Lê Phạm Hoài Hương (Chính)
Liên kết: https://journals.sfu.ca/jalt/index.php/jalt/article/view/1429

1859-1612

A study on reflective practice as a tool for professional development by EFL pre-service teachers at Hue University Of Foreign Languages

2023
Lĩnh vực: Khoa học giáo dục học nói chung, bao gồm cả đào tạo, sư phạm học, lý luận giáo dục,..
Danh mục: Khác
Tác giả: Lê Phạm Hoài Hương

Scopus

A Sociocultural Analysis of Novice EFL Teachers' Professional Development Activities

Language Related Research, 2023
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: SCOPUS
Tác giả: Lê Phạm Hoài Hương (Chính)
Liên kết: https://lrr.modares.ac.ir/article-14-64258-fa.html

2158-2440

Students’ and Teachers’ Beliefs About Effective Teaching of English for Occupational Purposes

Tập san Khoa học xã hội và nhân văn, 2023
Lĩnh vực: Khoa học giáo dục học nói chung, bao gồm cả đào tạo, sư phạm học, lý luận giáo dục,..
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả: Lê Phạm Hoài Hương
Liên kết: https://journals.sagepub.com/doi/10.1177/21582440231153076?fbclid=IwAR2X8Nx1jQhmtTbTXoK4a3Pe6sjbG_SqNmepv9dWzw4b1XxAjHxqK0_eT8E

1535-0517

Visual Analysis of the Textbooks, Considering Diversity, Equity, and Inclusion.

Tạp chí Bài báo trên các tạp chí khoa học của các Đại học trong nước, 2022
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả: Lê Phạm Hoài Hương (Chính)
Liên kết: https://www.catesol.org/docs/CATESOL_NEWSLETTER-Volume_55_Issue_3_FINAL.pub.pdf