Dữ liệu bài báo khoa học
A study on high school students' perceptions of the process of learning to write emails in English
Tạp chí Bài báo trên các tạp chí khoa học của các Đại học trong nước,
2020
Lĩnh vực: KHOA HỌC XÃ HỘI
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả:
Lê Phạm Hoài Hương
Liên kết: http://tckhgd.huce.vn/default.aspx
CLASSROOM MANAGEMENT IN ENGLISH SPEAKING CLASSES AT SOME HIGH SCHOOLS IN TUY HOA CITY
Tạp chí Khoa học,
2019
Lĩnh vực: KHOA HỌC XÃ HỘI
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả:
Lê Phạm Hoài Hương
COMMON PROFESSIONAL DEVELOPMENT ACTIVITIES: PERCEPTIONS OF EFL TEACHERS AT SOME LOWER SECONDARY SCHOOLS IN HUE CITY
Tạp chí Khoa học,
2019
Lĩnh vực: KHOA HỌC XÃ HỘI
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả:
Lê Phạm Hoài Hương
A survey study on academic vocabulary learning strategies by EFL university students
Journal of Language Teaching and Research,
2018
Lĩnh vực: Khoa học giáo dục học nói chung, bao gồm cả đào tạo, sư phạm học, lý luận giáo dục,..
Danh mục: SCOPUS
Tác giả:
Lê Phạm Hoài Hương (Chính)
An Academic Word List for English Language Teaching
Asian EFL Journal,
2018
Lĩnh vực: Khoa học giáo dục học nói chung, bao gồm cả đào tạo, sư phạm học, lý luận giáo dục,..
Danh mục: SCOPUS
Tác giả:
Lê Phạm Hoài Hương (Chính)
Liên kết: https://www.elejournals.com/1750/asian-efl-journal/the-asian-efl-journal-quarterly-volume-20-issue-9-2-september-2018/
Academic English vocabulary learning strategies: Reflections by university students
Tạp chí khoa học Ngôn ngữ và Văn hóa,
2018
Lĩnh vực: TÂM LÝ HỌC, Khoa học giáo dục học nói chung, bao gồm cả đào tạo, sư phạm học, lý luận giáo dục,..
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả:
Lê Phạm Hoài Hương (Chính)
Liên kết: http://www.vjol.info/index.php/nnvh/issue/current
The postmethod pedagogy in ELT
2018
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: Khác
Tác giả:
Lê Phạm Hoài Hương (Chính)
Students’ strategies in learning English specialized vocabulary
Tạp chí Khoa học,
2017
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả:
Lê Phạm Hoài Hương (Chính)
Evaluating In-Service Training of Primary English Teachers: A Case Study in Central Vietnam
Asian EFL Journal,
2016
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: SCOPUS
Tác giả:
Lê Phạm Hoài Hương (Chính)
Liên kết: https://www.researchgate.net/publication/302588641
Định dạng đề thi năng lực tiếng Anh dành cho học sinh THCS
Kỷ yếu hội thảo quốc tế Ngôn ngữ học, Đà Nẵng,
2015
Lĩnh vực: NGÔN NGỮ HỌC VÀ VĂN HỌC
Danh mục: Khác
Tác giả:
Hoàng Tịnh Bảo, Lê Phạm Hoài Hương, Trần Thị Thu Sương
The Effects of the Use of Mind Mapping Technique in Retrieving Vocabulary 58 of High School Students in Vietnam
ThaiTESOL,
2015
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: Khác
Tác giả:
Lê Phạm Hoài Hương
Negotiating a long-distance relationship: Insights from a collaborative, international, research and THT presentation project.
THT Journal,
2015
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: Khác
Tác giả:
Lê Phạm Hoài Hương