Dữ liệu bài báo khoa học
Academic English vocabulary learning strategies: Reflections by university students
Tạp chí khoa học Ngôn ngữ và Văn hóa,
2018
Lĩnh vực: TÂM LÝ HỌC, Khoa học giáo dục học nói chung, bao gồm cả đào tạo, sư phạm học, lý luận giáo dục,..
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả:
Lê Phạm Hoài Hương (Chính)
Liên kết: http://www.vjol.info/index.php/nnvh/issue/current
The postmethod pedagogy in ELT
2018
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: Khác
Tác giả:
Lê Phạm Hoài Hương (Chính)
Students’ strategies in learning English specialized vocabulary
Tạp chí Khoa học,
2017
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả:
Lê Phạm Hoài Hương (Chính)
Evaluating In-Service Training of Primary English Teachers: A Case Study in Central Vietnam
Asian EFL Journal,
2016
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: SCOPUS
Tác giả:
Lê Phạm Hoài Hương (Chính)
Liên kết: https://www.researchgate.net/publication/302588641
Định dạng đề thi năng lực tiếng Anh dành cho học sinh THCS
Kỷ yếu hội thảo quốc tế Ngôn ngữ học, Đà Nẵng,
2015
Lĩnh vực: NGÔN NGỮ HỌC VÀ VĂN HỌC
Danh mục: Khác
Tác giả:
Hoàng Tịnh Bảo, Lê Phạm Hoài Hương, Trần Thị Thu Sương
The Effects of the Use of Mind Mapping Technique in Retrieving Vocabulary 58 of High School Students in Vietnam
ThaiTESOL,
2015
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: Khác
Tác giả:
Lê Phạm Hoài Hương
Negotiating a long-distance relationship: Insights from a collaborative, international, research and THT presentation project.
THT Journal,
2015
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: Khác
Tác giả:
Lê Phạm Hoài Hương
Thuyết Thông Minh Ngôn Ngữ Với Việc Dạy-Học Từ Vựng Tiếng Anh
Tạp chí Ngôn ngữ và Đời sống,
2014
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả:
Lê Thị Tuyết Hạnh, Lê Phạm Hoài Hương
Tương tác trong lớp học ngoại ngữ theo quan điểm của thuyết văn hóa-xã hội.
Tạp chí Ngôn ngữ và Đời sống,
2014
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả:
Lê Phạm Hoài Hương, Trần Thị Thanh Thương
Teacher Feedback on High School Students’ Writing
Conference on English Language Testing and Assessment for School-aged learners. Hue University-College of Foreign Languages,
2014
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: Khác
Tác giả:
Lê Anh Đông, Lê Phạm Hoài Hương
Reading and Vocabulary: maximising texts and tasks
Joint Conference on English Language Teaching between the Japan Association for Language Teaching and Hue University-College of Foreign Languages,
2014
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: Khác
Tác giả:
Cherie Brown, Lê Phạm Hoài Hương
Managing strategies in teaching English in large classes at Hue University, College of Economics
2013
Lĩnh vực: KHOA HỌC XÃ HỘI
Danh mục: Khác
Tác giả:
Trần Thị Thanh Thương, Lê Phạm Hoài Hương