Dữ liệu bài báo khoa học
So sánh cơ hội nói tiếng Anh của sinh viên theo hai cấu trúc hoạt động nhóm khác nhau.
2007
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: Khác
Tác giả:
Lê Phạm Hoài Hương
Textbooks mediate students’ group discussions.
The Second Annual Vietnam Teacher Training Program EFL Conference, Hue, Vietnam.,
2007
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: Khác
Tác giả:
Lê Phạm Hoài Hương
Learning vocabulary in group work in Vietnam.
RELC Journal,
2006
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: Khác
Tác giả:
Lê Phạm Hoài Hương
Liên kết: https://scholar.google.com/citations?hl=en&authuser=1&user=7H39_aMAAAAJ#d=gs_md_cita-d&u=/citations?view_op=view_citation&hl=en&user=7H39_aMAAAAJ&authuser=1&citation_for_view=7H39_aMAAAAJ:u5HHmVD_uO8C&tzom=-420
Artifacts, Tools, and Classrooms
Mind, Culture, and Activity,
2005
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: SCOPUS
Tác giả:
Lê Phạm Hoài Hương
Liên kết: https://www.tandfonline.com/doi/abs/10.1207/s15327884mca1202_3
Mediation through the first language: A sociocultural study of group work in Vietnam.
New Zealand Studies in Applied Linguistics,
2004
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: Khác
Tác giả:
Lê Phạm Hoài Hương
What does a more knowledgeable peer mean?
NZARE/AARE Joint New Zealand and Australia conference. Auckland,
2003
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: Khác
Tác giả:
Lê Phạm Hoài Hương
The mediational role of language teachers in sociocultural theory.
English Teaching Forum,
2003
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: Khác
Tác giả:
Lê Phạm Hoài Hương
Sociocultural Theory and Teaching English as a Foreign Language
The 5th ISCRAT Congress, Amsterdam, Holland.,
2002
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: Khác
Tác giả:
Lê Phạm Hoài Hương
A sociocultural study on peer learning in group work. Conference paper.
Teaching English in the 21st century: Opportunities and Challenges, Hue, Vietnam.,
2002
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: Khác
Tác giả:
Lê Phạm Hoài Hương
Learning vocabulary.
Teacher's Edition,
2002
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: Khác
Tác giả:
Lê Phạm Hoài Hương
Increasing both quantity and quality of international education.
New Zealand Education Review,
2002
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: Khác
Tác giả:
Lê Phạm Hoài Hương
Towards Vygotskian approaches in teaching English in Vietnam.
Teacher’s Edition,
2001
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: Khác
Tác giả:
Lê Phạm Hoài Hương