Dữ liệu bài báo khoa học

Dữ liệu bài báo khoa học

Textbooks mediate students’ group discussions.

The Second Annual Vietnam Teacher Training Program EFL Conference, Hue, Vietnam., 2007
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: Khác
Tác giả: Lê Phạm Hoài Hương

Scopus, Q1

Artifacts, Tools, and Classrooms

Mind, Culture, and Activity, 2005
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: SCOPUS
Tác giả: Lê Phạm Hoài Hương
Liên kết: https://www.tandfonline.com/doi/abs/10.1207/s15327884mca1202_3

Mediation through the first language: A sociocultural study of group work in Vietnam.

New Zealand Studies in Applied Linguistics, 2004
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: Khác
Tác giả: Lê Phạm Hoài Hương

What does a more knowledgeable peer mean?

NZARE/AARE Joint New Zealand and Australia conference. Auckland, 2003
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: Khác
Tác giả: Lê Phạm Hoài Hương

The mediational role of language teachers in sociocultural theory.

English Teaching Forum, 2003
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: Khác
Tác giả: Lê Phạm Hoài Hương

Sociocultural Theory and Teaching English as a Foreign Language

The 5th ISCRAT Congress, Amsterdam, Holland., 2002
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: Khác
Tác giả: Lê Phạm Hoài Hương

A sociocultural study on peer learning in group work. Conference paper.

Teaching English in the 21st century: Opportunities and Challenges, Hue, Vietnam., 2002
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: Khác
Tác giả: Lê Phạm Hoài Hương

Learning vocabulary.

Teacher's Edition, 2002
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: Khác
Tác giả: Lê Phạm Hoài Hương

Increasing both quantity and quality of international education.

New Zealand Education Review, 2002
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: Khác
Tác giả: Lê Phạm Hoài Hương

Towards Vygotskian approaches in teaching English in Vietnam.

Teacher’s Edition, 2001
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: Khác
Tác giả: Lê Phạm Hoài Hương