Dữ liệu bài báo khoa học
Use of lexical collocations from the task prompts in opinion essays by Vietnamese EFL students (ESCI/SCOPUS, Q2)
Taiwan Journal of TESOL,
2024
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: SCOPUS
Tác giả:
Trần Ngọc Quỳnh Phương (Chính), Nguyễn Thị Bảo Trang (Chính), Hoàng Thị Linh Giang, Nguyễn Vũ Quỳnh Như, Ngô Lê Hoàng Phương
Liên kết: https://www.tjtesol.org/index.php/current-issue/98-vol-21-no-2.html
Use of cohesive devices in paragraph writing by EFL students at English language centers in Vietnam
Tạp chí Nghiên cứu nước ngoài,
2023
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả:
Nguyen Quốc Tuấn (Chính), Nguyễn Thị Bảo Trang (Chính), Nguyễn Vũ Quỳnh Như
Liên kết: https://jfs.ulis.vnu.edu.vn/index.php/fs/issue/view/565
Exploring student engegament with Corpus feedback on English writting
Hội thảo: The 5th National and International Research Conference 2022 (NIRC V 2022),
2022
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: Khác
Tác giả:
Nguyễn Vũ Quỳnh Như (Chính)
Effectiveness of using Corpus as a self-correction tool in EFL Writing
Hội thảo quốc tế Nghiên cứu Liên ngành về ngôn ngữ và giảng dạy ngôn ngữ lần thứ VII,
2022
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: Khác
Tác giả:
Nguyễn Vũ Quỳnh Như
Mô hình lớp học đảo ngược trong học ngoại ngữ: Khảo sát trường hợp viết văn tranh luận tiếng Anh
Tạp chí Ngôn ngữ và Đời sống,
2021
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả:
Nguyễn Vũ Quỳnh Như (Chính)
Coping strategies of Vietnamese overseas-trained returnees to do research in home university contexts. International Journal of Comparative Education and Development(ESCI, Scopus, Q3)
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL DEVELOPMENT,
2021
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: SSCI
Tác giả:
NGUYỄN THỊ BẢO TRANG (Chính), Nguyễn Vũ Quỳnh Như
PERCEPTIONS OF THE 4TH YEAR ENGLISH PEDAGOGY STUDENTS AT HUE UNIVERSITY OF FOREIGN LANGUAGES IN USING MOBILE-ASSISTED LANGUAGE LEARNING (MALL) APPS FOR TEACHING VOCABULARY
Tạp chí khoa học Ngôn ngữ và Văn hóa,
2021
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả:
Nguyễn Vũ Quỳnh Như
Vietnamese EFL Teachers’ Classroom Assessment Practice at the Implementation of the Pilot Primary Curriculum
International Journal of Language and Linguistics,
2019
Lĩnh vực: KHOA HỌC NHÂN VĂN, Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: Khác
Tác giả:
Phạm Thị Nguyên Ái (Chính), Nguyễn Vũ Quỳnh Như, Nguyễn Hồ Hoàng Thủy
Liên kết: http://www.sciencepublishinggroup.com/journal/paperinfo?journalid=501&doi=10.11648/j.ijll.20190704.15
“Our Little World”: (Un) envisioning the Social and Ethical Implications of Engineering
Conference proceedings - Frontiers in Education Conference,
2018
Lĩnh vực: KHOA HỌC XÃ HỘI
Danh mục: Khác
Tác giả:
Nguyễn Vũ Quỳnh Như
Vietnamese American Students’ Psychological Identity Development in U.S. Higher Education
Paper presentation on The 41st Annual Meeting and Conference of Eastern Educational Research Association, Clearwater Beach, Florida, the United States, 2018,
2018
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: Khác
Tác giả:
Nguyễn Vũ Quỳnh Như (Chính)
A Survey of Expected versus Actual Pedagogical Challenges Experienced by International Professors
Journal of Phi Beta Delta Honor Society for International Scholars,
2018
Lĩnh vực: KHOA HỌC XÃ HỘI
Danh mục: Khác
Tác giả:
Nguyễn Vũ Quỳnh Như
Vietnamese American Students’ Experiences of Engagement on College Campus in the United States
Proceedings of the Conference of North Carolina Association for Research in Education, Chapel Hill, North Carolina, the United States, 2017,
2017
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: Khác
Tác giả:
Nguyễn Vũ Quỳnh Như (Chính)