Dữ liệu bài báo khoa học
Mô hình lớp học đảo ngược trong học ngoại ngữ: Khảo sát trường hợp viết văn tranh luận tiếng Anh
Tạp chí Ngôn ngữ và Đời sống,
2021
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả:
Nguyễn Vũ Quỳnh Như (Chính)
Coping strategies of Vietnamese overseas-trained returnees to do research in home university contexts. International Journal of Comparative Education and Development(ESCI, Scopus, Q3)
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL DEVELOPMENT,
2021
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: SSCI
Tác giả:
NGUYỄN THỊ BẢO TRANG (Chính), Nguyễn Vũ Quỳnh Như
PERCEPTIONS OF THE 4TH YEAR ENGLISH PEDAGOGY STUDENTS AT HUE UNIVERSITY OF FOREIGN LANGUAGES IN USING MOBILE-ASSISTED LANGUAGE LEARNING (MALL) APPS FOR TEACHING VOCABULARY
Tạp chí khoa học Ngôn ngữ và Văn hóa,
2021
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả:
Nguyễn Vũ Quỳnh Như
Vietnamese EFL Teachers’ Classroom Assessment Practice at the Implementation of the Pilot Primary Curriculum
International Journal of Language and Linguistics,
2019
Lĩnh vực: KHOA HỌC NHÂN VĂN
Danh mục: Khác
Tác giả:
Phạm Thị Nguyên Ái (Chính), Nguyễn Vũ Quỳnh Như, Nguyễn Hồ Hoàng Thủy
Liên kết: http://www.sciencepublishinggroup.com/journal/paperinfo?journalid=501&doi=10.11648/j.ijll.20190704.15
“Our Little World”: (Un) envisioning the Social and Ethical Implications of Engineering
Conference proceedings - Frontiers in Education Conference,
2018
Lĩnh vực: KHOA HỌC XÃ HỘI
Danh mục: Khác
Tác giả:
Nguyễn Vũ Quỳnh Như
A Survey of Expected versus Actual Pedagogical Challenges Experienced by International Professors
2018
Lĩnh vực: KHOA HỌC XÃ HỘI
Danh mục: Khác
Tác giả:
Nguyễn Vũ Quỳnh Như
Primary EFL teacher's obstacles to assessing young language learners
Tạp chí Bài báo trên các tạp chí khoa học của các Đại học trong nước,
2015
Lĩnh vực: Khoa học giáo dục học nói chung, bao gồm cả đào tạo, sư phạm học, lý luận giáo dục,..
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả:
Nguyễn Vũ Quỳnh Như (Chính), Phạm Thị Tuyết Nhung
Primary EFL teachers' practice of young language learner assessment
Paper presented at International Conference on Language Testing and Assessment, HUFL,
2014
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: Khác
Tác giả:
Phạm Thị Hồng Nhung, Nguyễn Vũ Quỳnh Như