Dữ liệu bài báo khoa học

Dữ liệu bài báo khoa học

A probability modeling approach to promote students' connections across three perspectives of probability

In Kwon, O., Kaur, B., Pang, J., Noh, J., Lee, S., Han, S., Yeo, S., & Lim, M. (Eds.). (2025). Proceedings of the 9th ICMI-East Asia Regional Conference on Mathematics Education (Vol. 3). Seoul National University, Siheung Campus, Korea: EARCOME9., 2025
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: Khác
Tác giả: Trần Kiêm Minh (Chính), Nguyễn Thị Sinh (Chính), Nguyễn Hữu Nhanh Tiến, Nguyễn Ngọc Thanh
Liên kết: https://drive.google.com/file/d/1Qut6AfsebEqhEUd9zzE5pazsi4AkptPK/view?usp=sharing

Creating a Teacher Educators Digital Hub (TEDH): A case study of digital transformation in two teacher training universities in Viet Nam. Project Report. Birmingham City University)

Project report, 2025
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: Khác
Tác giả: O'Connor, J., (Chính), Garbett, G.,, Wheatcroft, L.,, Cui, V.,, O Leary, M.,, Le Quang, v., Minh, T. K.
Liên kết: https://www.open-access.bcu.ac.uk/id/eprint/16338

0020-739X

Exploring the effects of prospective mathematics teachers’ knowledge on their professional noticing (ESCI & Scopus, Q1)

International Journal of Mathematical Education in Science and Technology, 2025
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: ESCI
Tác giả: Le Thi Bach Lien (Chính), Tran Kiem Minh (Chính), Nguyen Thi Ha Phuong, Nguyen Thi Duyen, Nguyen Dang Minh Phuc
Liên kết: https://doi.org/10.1080/0020739X.2025.2457353

2588-1213

XÁC SUẤT LÝ THUYẾT VÀ XÁC SUẤT THỰC NGHIỆM TRONG SÁCH GIÁO KHOA MÔN TOÁN PHỔ THÔNG Ở VIỆT NAM

Tạp chí Khoa học Đại học Huế: Khoa học xã hội và Nhân văn, 2025
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả: Trần Kiêm Minh (Chính), Nguyễn Thị Sinh (Chính)
Liên kết: https://jos.hueuni.edu.vn/index.php/hujos-ssh/article/view/7423/2117

978-604-4997-57-5

PRESCHOOL CHILDREN’S EARLY NUMERICAL THINKING THROUGH MATCHING ACTIVITIES: A COMMOGNITIVE ANALYSIS

In P. R. Jandhyala et al. (Eds.), Proceedings of the 7th International Conference on Language, Society, and Culture in Asian Contexts (LSCAC 2024). Vietnam: The Information and Communication Publisher., 2024
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: Khác
Tác giả: Tran Kiem Minh (Chính), Pham Thi Anh Nguyet, Nguyen Thi Phuong Nam , Pham Thi Nhu Y, Do Thi Van
Liên kết: https://drive.google.com/file/d/1O753BELpWqlYQVylQDX2D74Rbv8eY7W7/view?usp=sharing

1305-8223 (online) 1305-8215 (print)

Unpacking the advantages and challenges of flipped classrooms in initial mathematics teacher education in Vietnam (Scopus, Q2)

Eurasia Journal of Mathematics, Science and Technology Education, 2024
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: SCOPUS
Tác giả: Trần Kiêm Minh (Chính), Xayaphet Keodavan
Liên kết: https://doi.org/10.29333/ejmste/14449

ISBN 978-963-7031-04-5

Developing computational thinking: an unplugged problem-solving approach

In P. Drijvers, C. Csapodi, H. Palmér, K. Gosztonyi, & E. Kónya (Eds.), Proceedings of the Thirteenth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME13) (pp. 3063–3070). Alfréd Rényi Institute of Mathematics and ERME., 2024
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: Khác
Tác giả: Trần Kiêm Minh (Chính), Nguyễn Ngọc Thanh (Chính)
Liên kết: https://hal.umontpellier.fr/hal-04430809v1/document

978-604-54-5451-0

Effects of the flipped classroom approach on preservice mathematics teachers’ teamwork and technology skills

Proceedings of the 3rd International Conference on Innovation in Learning Instruction and Teacher Education – ILITE 3, 2023
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: Khác
Tác giả: Xayaphet Keodavan (Chính), Nguyễn Đức Hồng, Trần Kiêm Minh (Chính)
Liên kết: https://drive.google.com/file/d/1XzYaRLVxkBF5lYUVQFN3vAQh_EcgzYvt/view?usp=sharing