Dữ liệu bài báo khoa học
Une approche expérimentale des fonctions avec le logiciel Casyopée
Petit x,
2012
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: Khác
Tác giả:
Trần Kiêm Minh
Learning about functions with a geometric and symbolic software environment: a study of students' instrumental genesis along two years
In Wei-Chi Yang (Eds). Proceedings of 15th Asian Technology Conference in Mathematics, Mathematics and Technology, Blacksburg, VA 24062-1143, USA. ISBN 978-0-9821164-1-8. Indexed in Web of Science Core Collection.,
2010
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: Khác
Tác giả:
Trần Kiêm Minh (Chính), Jean-Baptiste Lagrange
Liên kết: https://atcm.mathandtech.org/EP2010/
Approaching Functions via Multiple Representations : a Teaching Experiment with Casyopée
In Durand-Guerrier, V., Soury-Lavergne, S., Arzarello, F. (Eds). Proceedings of the 6th Conference of the European Society for Research in Mathematics Education, CERME 6, pp. 559 - 568, Lyon, France. ISBN 978-2-7342-1190-7. Indexed in Web of Science Core Collection.,
2010
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: Khác
Tác giả:
Trần Kiêm Minh (Chính), Jean-Baptiste Lagrange
Liên kết: http://ife.ens-lyon.fr/editions/editions-electroniques/cerme6/
Instrumentation process of a digital environment in the study of functions at upper secondary level: a case study over two years
In Electronic Proceedings of The 9th International Conference on Technology in Mathematics Teaching, ICTMT9, University of Metz, France.,
2009
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: Khác
Tác giả:
Trần Kiêm Minh, Claire Cazes; Jean-Michel Gelis
Biên soạn đề kiểm tra đánh giá môn toán theo các mức độ nhận thức
2006
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: Khác
Tác giả:
Trần Kiêm Minh