Dữ liệu bài báo khoa học
Using reflective journals as a professional development tool: Voices from primary school EFL teachers
Tạp chí khoa học Ngôn ngữ và Văn hóa,
2024
Lĩnh vực: Khoa học giáo dục học nói chung, bao gồm cả đào tạo, sư phạm học, lý luận giáo dục,..
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả:
Phan Quỳnh Như (Chính)
Liên kết: https://tapchinnvh.huflis.edu.vn/index.php/tckhnnvh/article/view/407
Reflective teaching: Voices from Vietnamese pre-service EFL teachers
Issues in Educational Research,
2024
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: SCOPUS
Tác giả:
Phan Quỳnh Như (Chính)
Liên kết: https://www.iier.org.au/iier34/phan.pdf
Professional development of primary school teachers in Vietnamese educational reform context: an analysis from a sociocultural perspective
Education 3-13,
2023
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: SCOPUS
Tác giả:
Phan Quỳnh Như, Đinh Thị Hồng Vân
Liên kết: https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/03004279.2023.2168502
Vietnamese IELTS learners’ perceptions of IELTS Writing Task 2 and their performance-based lexical resource. IELTS Research Reports Online Series, No. 5/22. British Council, Cambridge Assessment English and IDP: IELTS Australia.
2022
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: Khác
Tác giả:
Nguyễn Thị Bảo Trang (Chính), Nguyễn Thị Thanh Bình, Phan Quỳnh Như
Liên kết: https://www.ielts.org/for-researchers/research-reports/online-series-2022-5#
Use of the high frequency verb MAKE in opinion essays by Vietnamese EFL students
Tạp chí Khoa học Đại học Huế: Khoa học xã hội và Nhân văn,
2022
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả:
Nguyễn Thị Bảo Trang (Chính), Phan Quỳnh Như, Nguyễn Thị Thanh Bình, Thái Tôn Phùng Diễm
Liên kết: https://jos.hueuni.edu.vn/index.php/hujos-ssh/article/view/6717
Collaborative inquiries into teaching English practical skills via a critical friends group
Tạp chí Khoa học Đại học Huế: Khoa học xã hội và Nhân văn,
2022
Lĩnh vực: Khoa học giáo dục học nói chung, bao gồm cả đào tạo, sư phạm học, lý luận giáo dục,..
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả:
Phan Quỳnh Như (Chính)
Using interactive fiction in extensive reading: Action research for English-major freshmen at a university in central Vietnam
Tạp chí Khoa học,
2021
Lĩnh vực: Khoa học giáo dục học nói chung, bao gồm cả đào tạo, sư phạm học, lý luận giáo dục,..
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả:
Đoàn Ngọc Ái Thư (Chính), Phan Quỳnh Như
CỘNG ĐỒNG TƯƠNG TÁC: TÍNH KHẢ THI VÀ LỢI ÍCH ĐỐI VỚI GIẢNG VIÊN DẠY KĨ NĂNG NGÔN NGỮ
Tạp chí Ngôn ngữ và Đời sống,
2021
Lĩnh vực: Nghiên cứu chung về ngôn ngữ, Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả:
Phan Quỳnh Như
Seeing others, seeing themselves
Paper presented at the The 9th International Conference on TESOL: Breakthrough in English Language Teaching in the 21st Century, SEAMEO RETRAC, Ho Chi Minh city, Vietnam.,
2018
Lĩnh vực: Khoa học giáo dục học nói chung, bao gồm cả đào tạo, sư phạm học, lý luận giáo dục,..
Danh mục: Khác
Tác giả:
Phan Quỳnh Như (Chính)
Leadership in developing professional learning communities in the Vietnamese context.
Proceedings of the 5th International Conference on Language, Society, and Culture in Asian Contexts, LSCAC 2018, University of Education, Hue University.,
2018
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: Khác
Tác giả:
Phan Quỳnh Như (Chính)
Professional learning communities: Recontextualization for Vietnamese EFL teachers
Paper presented at the Community of Practice Forum for English Language Teaching Professionals, Hanoi, Vietnam,
2017
Lĩnh vực: Khoa học giáo dục học nói chung, bao gồm cả đào tạo, sư phạm học, lý luận giáo dục,..
Danh mục: Khác
Tác giả:
Phan Quỳnh Như (Chính)
Collaborative learning: A path to success
Paper presented at the the Annual International Conference of the Japan Association for Language Teaching, Tsukuba, Japan,
2014
Lĩnh vực: Giáo dục chuyên biệt (theo đối tượng, cho người khuyết tật,...)
Danh mục: Khác
Tác giả:
Phan Quỳnh Như (Chính)