Dữ liệu bài báo khoa học
Quantitative reasoning as a lens to examine changes in modelling competencies of secondary preservice teachers
Mathematics Education Research Journal,
2024
Lĩnh vực: Khoa học giáo dục học nói chung, bao gồm cả đào tạo, sư phạm học, lý luận giáo dục,..
Danh mục: SCOPUS
Tác giả:
Nguyễn Thị Tân An (Chính), Trần Dũng (Chính)
Liên kết: https://doi.org/10.1007/s13394-023-00481-x
Planning for Developing Students’ Statistical Literacy: A Research-Informed Framework Development
Tạp chí Giáo dục,
2023
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả:
Trần Dũng, Nguyễn Thị Tân An, Nguyễn Thị Duyến, Tạ Thị Minh Phương
Liên kết: https://vje.vn/index.php/journal/article/view/227
Changes in Lesson Plans as Teachers Participate in a Professional Development on Statistical Literacy
International Journal of Learning, Teaching and Educational Research,
2023
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: SCOPUS
Tác giả:
Nguyễn Thị Tân An, Trần Dũng, Nguyễn Thị Duyến, Tạ Thị Minh Phương
Liên kết: https://doi.org/10.26803/ijlter.22.5.14
ĐỀ XUẤT QUY TRÌNH DẠY HỌC THỐNG KÊ TRONG MÔI TRƯỜNG LỚP HỌC ĐẢO NGƯỢC NHẰM PHÁT TRIỂN NĂNG LỰC TOÁN CHO HỌC SINH TRUNG HỌC PHỔ THÔNG
Tạp chí Giáo dục,
2023
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả:
Nguyễn Thị Tân An, Trần Dũng, Phạm Thị Nga
Liên kết: https://tcgd.tapchigiaoduc.edu.vn/index.php/tapchi/article/view/636
Using a multidisciplinary, multi-method and collaborative research design to investigate the health communication power of the early childhood sector
Australasian Journal of Early Childhood,
2022
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: SSCI
Tác giả:
Sheila Degotardi, Manjula Waniganayake, Rebecca Bull, Sandie Wong, Maria R Dahm, Fay Hadley, Linda Harrison, Lauren Sadow, Janaki Amin, Michael Donovan, Dung Tran, Yvonne Zurynski
Đánh giá năng lực Mô hình hóa cho sinh viên Sư phạm ngành Toán: nghiên cứu trường hợp ở trường Đại học Sư phạm Huế
Tạp chí Giáo dục,
2022
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả:
Nguyễn Thị Tân An (Chính), Trần Dũng, Nguyễn Thị Duyến, Tạ Thị Minh Phương
MÔ HÌNH LỚP HỌC ĐẢO NGƯỢC LINH HOẠT PHÁT TRIỂN NĂNG LỰC VÀ PHẨM CHẤT CỦA HỌC SINH
Hội thảo quốc tế Giáo dục Toán học - IWME 2021. Viện Khoa học Giáo dục Việt Nam,
2022
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: Khác
Tác giả:
Nguyễn Thị Tân An, Trần Dũng, Phạm Thị Nga
High school mathematics teachers’ changes in beliefs and knowledge during lesson study
Journal of Mathematics Teacher Education,
2022
Lĩnh vực: Khoa học giáo dục học nói chung, bao gồm cả đào tạo, sư phạm học, lý luận giáo dục,..
Danh mục: SSCI
Tác giả:
Nguyễn Thị Duyến (Chính), Trần Dũng
Liên kết: https://link.springer.com/content/pdf/10.1007/s10857-022-09547-2.pdf
Attitudes change during an Integration of Modeling Course in Year 10 - The Application of the ABC Model
Tạp chí Khoa học giáo dục Việt Nam,
2022
Lĩnh vực: Khoa học giáo dục học nói chung, bao gồm cả đào tạo, sư phạm học, lý luận giáo dục,..
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả:
Tạ Thị Minh Phương (Chính), Trần Dũng (Chính)
Liên kết: http://vjes.edu.vn/attitudes-change-during-integration-modeling-course-year-10-application-abc-model
Learning research in a laboratory classroom: a reflection on complementarity and commensurability among multiple analytical accounts
ZDM - International Journal on Mathematics Education,
2022
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: SSCI
Tác giả:
an Ching Esther Chan, Josephine Moate, with the Social Unit of Learning project team Clarke David Cunnington Ross Díez-Palomar Javier Friesen Marita Haataja Eeva Hošpesová Alena Kuntze Sebastian Nieminen Juuso Novotná Jarmila Ochoa Xavier Sherwell Chase , Tran Dung, Tuohilamp. Laura
MATHEMATICAL MODELLING FROM THE COGNITIVE POINT OF VIEW, THE TRANSITION FROM IMPLICIT MODEL TO EXPLICIT MODEL
Tạp chí Khoa học Đại học Sư phạm Hà Nội,
2019
Lĩnh vực: Khoa học giáo dục học nói chung, bao gồm cả đào tạo, sư phạm học, lý luận giáo dục,..
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả:
Nguyễn Thị Duyến, Nguyễn Thị Tân An, Trần Dũng, Tạ Thị Minh Phương (Chính)
Bridging to mathematical modelling: Vietnamese students’ response to different levels of authenticity in contextualized tasks
International Journal of Mathematical Education in Science and Technology,
2019
Lĩnh vực: Khoa học giáo dục học nói chung, bao gồm cả đào tạo, sư phạm học, lý luận giáo dục,..
Danh mục: ESCI
Tác giả:
Trần Dũng (Chính), Nguyễn Thị Duyến, Nguyễn Thị Tân An, Nguyễn Thị Giang Nguyên, Tạ Thị Minh Phương
Liên kết: https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/0020739X.2019.1648890