Dữ liệu bài báo khoa học

Dữ liệu bài báo khoa học

2211-050X

Quantitative reasoning as a lens to examine changes in modelling competencies of secondary preservice teachers

Mathematics Education Research Journal, 2024
Lĩnh vực: Khoa học giáo dục học nói chung, bao gồm cả đào tạo, sư phạm học, lý luận giáo dục,..
Danh mục: SCOPUS
Tác giả: Nguyễn Thị Tân An (Chính), Trần Dũng (Chính)
Liên kết: https://doi.org/10.1007/s13394-023-00481-x

1694-2116

Changes in Lesson Plans as Teachers Participate in a Professional Development on Statistical Literacy

International Journal of Learning, Teaching and Educational Research, 2023
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: SCOPUS
Tác giả: Nguyễn Thị Tân An, Trần Dũng, Nguyễn Thị Duyến, Tạ Thị Minh Phương
Liên kết: https://doi.org/10.26803/ijlter.22.5.14

Using a multidisciplinary, multi-method and collaborative research design to investigate the health communication power of the early childhood sector

Australasian Journal of Early Childhood, 2022
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: SSCI
Tác giả: Sheila Degotardi, Manjula Waniganayake, Rebecca Bull, Sandie Wong, Maria R Dahm, Fay Hadley, Linda Harrison, Lauren Sadow, Janaki Amin, Michael Donovan, Dung Tran, Yvonne Zurynski

978-604-3 84-465-8

MÔ HÌNH LỚP HỌC ĐẢO NGƯỢC LINH HOẠT PHÁT TRIỂN NĂNG LỰC VÀ PHẨM CHẤT CỦA HỌC SINH

Hội thảo quốc tế Giáo dục Toán học - IWME 2021. Viện Khoa học Giáo dục Việt Nam, 2022
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: Khác
Tác giả: Nguyễn Thị Tân An, Trần Dũng, Phạm Thị Nga

1386-4416

High school mathematics teachers’ changes in beliefs and knowledge during lesson study

Journal of Mathematics Teacher Education, 2022
Lĩnh vực: Khoa học giáo dục học nói chung, bao gồm cả đào tạo, sư phạm học, lý luận giáo dục,..
Danh mục: SSCI
Tác giả: Nguyễn Thị Duyến (Chính), Trần Dũng
Liên kết: https://link.springer.com/content/pdf/10.1007/s10857-022-09547-2.pdf

2615 - 8965

Attitudes change during an Integration of Modeling Course in Year 10 - The Application of the ABC Model

Tạp chí Khoa học giáo dục Việt Nam, 2022
Lĩnh vực: Khoa học giáo dục học nói chung, bao gồm cả đào tạo, sư phạm học, lý luận giáo dục,..
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả: Tạ Thị Minh Phương (Chính), Trần Dũng (Chính)
Liên kết: http://vjes.edu.vn/attitudes-change-during-integration-modeling-course-year-10-application-abc-model

Learning research in a laboratory classroom: a reflection on complementarity and commensurability among multiple analytical accounts

ZDM - International Journal on Mathematics Education, 2022
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: SSCI
Tác giả: an Ching Esther Chan, Josephine Moate, with the Social Unit of Learning project team Clarke David Cunnington Ross Díez-Palomar Javier Friesen Marita Haataja Eeva Hošpesová Alena Kuntze Sebastian Nieminen Juuso Novotná Jarmila Ochoa Xavier Sherwell Chase , Tran Dung, Tuohilamp. Laura

0868-3719

MATHEMATICAL MODELLING FROM THE COGNITIVE POINT OF VIEW, THE TRANSITION FROM IMPLICIT MODEL TO EXPLICIT MODEL

Tạp chí Khoa học Đại học Sư phạm Hà Nội, 2019
Lĩnh vực: Khoa học giáo dục học nói chung, bao gồm cả đào tạo, sư phạm học, lý luận giáo dục,..
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả: Nguyễn Thị Duyến, Nguyễn Thị Tân An, Trần Dũng, Tạ Thị Minh Phương (Chính)

0020-739X

Bridging to mathematical modelling: Vietnamese students’ response to different levels of authenticity in contextualized tasks

International Journal of Mathematical Education in Science and Technology, 2019
Lĩnh vực: Khoa học giáo dục học nói chung, bao gồm cả đào tạo, sư phạm học, lý luận giáo dục,..
Danh mục: ESCI
Tác giả: Trần Dũng (Chính), Nguyễn Thị Duyến, Nguyễn Thị Tân An, Nguyễn Thị Giang Nguyên, Tạ Thị Minh Phương
Liên kết: https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/0020739X.2019.1648890