Dữ liệu bài báo khoa học

Dữ liệu bài báo khoa học

Design and using chemistry experiments to develop problem solveing capacity for grade 10 students in Vietnam high school

Proceedings of the 9th International Conference on Educational Reform (ICER 2023), 2023
Lĩnh vực: Khoa học giáo dục học nói chung, bao gồm cả đào tạo, sư phạm học, lý luận giáo dục,..
Danh mục: Khác
Tác giả: Đặng Thị Thuận An (Chính), Nguyễn Thị Hương Giang, Lê Thị Phượng

1359-866X, Q1

The role of classroom observation in the development and assessment of schoolteachers in Vietnam: a review of national policy and research

ASIA-PACIFIC JOURNAL OF TEACHER EDUCATION, 2023
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: SSCI
Tác giả: Matt O'Leary (Chính), Vanessa Cui, Trần Kiêm Minh (Chính), Dang Tien Dung, Hoang Thi Kim Hue, Nguyễn Thị Hương Giang
Liên kết: https://doi.org/10.1080/1359866X.2023.2191307

Print ISSN: 2578-3858 Online ISSN: 2578-3866

Sorting or supporting teachers? An exploration of the imbalanced role of classroom observation in the development and assessment of Vietnamese secondary schoolteachers

PRACTICE: Contemporary Issues in Practitioner Education, 2023
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: Khác
Tác giả: Trần Kiêm Minh (Chính), Dang Tien Dung, Hoang Thi Kim Hue, Nguyễn Thị Hương Giang, Vanessa Cui, Matt O'Leary (Chính)
Liên kết: https://doi.org/10.1080/25783858.2023.2177187

1859-3534

An Ontology-based Sentiment Analysis Approach To Discovering Hidden Affected Objects

JOURNAL OF RESEARCH AND DEVELOPMENT ON INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGY, 2022
Lĩnh vực: KHOA HỌC MÁY TÍNH VÀ THÔNG TIN
Danh mục: Khác
Tác giả: Lê Anh Phương (Chính), Nguyễn Minh Đức, Nguyễn Đình Hoa Cương, Nguyễn Thị Hương Giang (Chính)
Liên kết: https://doi.org/10.32913/mic-ict-research-vn.v2022.n2.1146

1881-803X

ON BUILDING LEGAL ONTOLOGY FRAMEWORK FOR E-LEARNING: A CASE STUDY IN VIETNAM

ICIC Express Letters, 2022
Lĩnh vực: Khoa học máy tính
Danh mục: SCOPUS
Tác giả: Nguyễn Thị Hương Giang (Chính), Nguyễn Minh Đức, Nguyễn Đình Hoa Cương (Chính)
Liên kết: http://www.icicel.org/ell/contents/2022/4/el-16-04-03.pdf

2196-8888

ViLO — A Core Ontology of Vietnamese Legal Documents

Vietnam Journal of Computer Science, 2022
Lĩnh vực: Khoa học máy tính
Danh mục: SCOPUS
Tác giả: Nguyễn Minh Đức (Chính), Nguyễn Thị Hương Giang, Nguyễn Đình Hoa Cương (Chính)
Liên kết: https://doi.org/10.1142/s2196888822500178

2588–1175

Towards Legal Ontology for Education

Tạp chí Khoa học Đại học Huế: Kỹ thuật và Công nghệ, 2021
Lĩnh vực: Khoa học máy tính
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả: Nguyen Thi Huong Giang (Chính), Nguyen Minh Duc, Nguyen Dinh Hoa Cuong (Chính)
Liên kết: https://doi.org/10.26459/hueunijtt.v130i2B.6345

The awareness of intergrating technology into STEM teaching of teachers in some high schools in Hue city

Kỷ yếu hội thảo khoa học quốc tế Đổi mới trong đào tạo giáo viên với chủ để "I am Stem" ICTER2, 2020
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: Khác
Tác giả: Nguyễn Thị Hương Giang (Chính)
Liên kết: http://tueconference2019.dhsptn.edu.vn/

ISSN 1859-2171, 2374-9098; e-ISSN 2615-9562

“The awareness of intergrating technology into STEM teaching of teachers in some high schools in Hue city”

TNU Journal of Science and Technology (Tạp chí Khoa học và Công nghệ Đại học Thái Nguyên), 2019
Lĩnh vực: KHOA HỌC MÁY TÍNH VÀ THÔNG TIN
Danh mục: ACI
Tác giả: Nguyễn Thị Hương Giang (Chính), Lê Thanh Hiếu
Liên kết: https://www.researchgate.net/project/MOT-CACH-TIEP-CAN-MOI-DUA-TREN-GIAI-THUAT-DI-TRUYEN-DE-TIM-DUONG-DI-TOI-UU-CUA-BAI-TOAN-DA-NGUON-DI-DA-DICH-DEN-TREN-GOOGLE-MAPS

1859-0810

Dạy học phân tích thiết kế hệ thống thông tin theo hình thức dạy học kết hợp

Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2018
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả: Nguyễn Thị Hương Giang (Chính)