Dữ liệu bài báo khoa học
Does academic procrastination mediate the link between Facebook addiction and academic satisfaction?
Psychology, Society and Education,
2024
Lĩnh vực: Tâm lý học chuyên ngành
Danh mục: SCOPUS
Tác giả:
Hồ Thị Trúc Quỳnh (Chính), Phạm Thị Thúy Hằng (Chính), Nguyễn Thanh Hùng, Nguyễn Thị Hà
Liên kết: https://journals.uco.es/psye/article/view/16644
Educating high school students in Vietnam on cultural behavior
International Journal of Education and Practice,
2024
Lĩnh vực: Các vấn đề khoa học giáo dục khác
Danh mục: Khác
Tác giả:
Nguyễn Thanh Hùng (Chính), Hà Thị Kim Linh (Chính), Trần Thị Cẩm Tú, Nguyễn Công Hùng
Academic motivation and academic satisfaction: A moderated mediation model of academic engagement and academic self-efficacy
Journal of Applied Research in Higher Education,
2024
Lĩnh vực: Tâm lý học chuyên ngành
Danh mục: SCOPUS
Tác giả:
Phạm Thị Thúy Hằng (Chính), Hồ Thị Trúc Quỳnh (Chính), Nguyễn Thị Ngọc Bé, Nguyễn Thanh Hùng, Nguyễn Thị Hà
Liên kết: https://www.emerald.com/insight/content/doi/10.1108/JARHE-10-2023-0474/full/html?skipTracking=true
Động cơ học tập của sinh viên Đại học Huế
Tạp chí Khoa học Đại học Huế: Khoa học xã hội và Nhân văn,
2023
Lĩnh vực: Tâm lý học chuyên ngành
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả:
Hồ Thị Trúc Quỳnh (Chính), Nguyễn Thanh Hùng, Nguyễn Thị Ngọc Bé, Nguyễn Thị Hà, Phạm Thị Thúy Hằng, Nguyễn Bá Phu
Liên kết: https://jos.hueuni.edu.vn/index.php/hujos-ssh/article/view/7119
Evaluating model teacher education and training at Vietnam’s universities of technology and education
Journal of Education and e-Learning Research,
2023
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: SCOPUS
Tác giả:
Chinh Danh Cao (Chính), Hang Thi Thuy Vu, Tuan Van Nguyen, Hung Thanh Nguyen, Thanh Thi Nguyen (Chính)
Liên kết: https://doi.org/10.20448/jeelr.v10i2.4612
Understanding of educational standards of behavioral culture of Vietnamese high school students
International Journal of Education and Practice,
2023
Lĩnh vực: Khoa học giáo dục học nói chung, bao gồm cả đào tạo, sư phạm học, lý luận giáo dục,..
Danh mục: Khác
Tác giả:
Nguyễn Thanh Hùng (Chính), Lê Văn Thăng (Chính), Nguyễn Lê Hà, Trần Thị Cẩm Tú
Liên kết: https://ideas.repec.org/a/pkp/ijoeap/v11y2023i3p572-578id3435.html
Activities of the practice teaching organization and vocational teaching facilities in collaboration between the vocational school and units employing
Journal of Education and e-Learning Research,
2023
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: SCOPUS
Tác giả:
Tuan Van Nguyen (Chính), Nguyễn Thanh Hùng (Chính), Chinh Danh Cao, Hang Thi Thuy Vu
Liên kết: https://www.researchgate.net/publication/370007168_Activities_of_the_practice_teaching_organization_and_vocational_teaching_facilities_in_collaboration_between_the_vocational_school_and_units_employing#fullTextFileContent
Sự tự tin và sự trì hoãn trong học tập của sinh viên Đại học Huế
Tạp chí Tâm lý học,
2023
Lĩnh vực: Tâm lý học chuyên ngành
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả:
Hồ Thị Trúc Quỳnh (Chính), Nguyễn Thanh Hùng, Nguyễn Thị Ngọc Bé, Nguyễn Thị Hà, Phạm Thị Thúy Hằng, Nguyễn Bá Phu
COVID stress and depressive symptoms among high school students: a moderated mediation model of sleep quality and optimism
Health Education,
2023
Lĩnh vực: Tâm lý học chuyên ngành
Danh mục: SCOPUS
Tác giả:
Nguyễn Thanh Hùng (Chính), Hồ Thị Trúc Quỳnh (Chính), Đậu Minh Long
Liên kết: https://www.emerald.com/insight/content/doi/10.1108/HE-02-2023-0011/full/html
The Behavior of Students with Regard to School Culture in High Schools
Academic Journal of Interdisciplinary Studies,
2023
Lĩnh vực: Khoa học giáo dục học nói chung, bao gồm cả đào tạo, sư phạm học, lý luận giáo dục,..
Danh mục: SCOPUS
Tác giả:
Nguyễn Thanh Hùng (Chính), Lê Văn Thăng (Chính), Ha Le Nguyen, Tu Thi Cam Tran
Liên kết: https://www.richtmann.org/journal/index.php/ajis/article/view/13396
Teachers’ perception of the necessity of applying online applications for organizing teaching activities at high school in Vietnam
Journal of Education and e-Learning Research,
2023
Lĩnh vực: Khoa học giáo dục học nói chung, bao gồm cả đào tạo, sư phạm học, lý luận giáo dục,..
Danh mục: SCOPUS
Tác giả:
Lê Văn Thăng (Chính), Nguyễn Lê Hà (Chính), Nguyễn Thanh Hùng
Liên kết: https://asianonlinejournals.com/index.php/JEELR/article/view/4838
Principal instructional leadership and its influence on teachers’ professional development at Vietnamese primary schools
Education 3-13,
2023
Lĩnh vực: Khoa học giáo dục học nói chung, bao gồm cả đào tạo, sư phạm học, lý luận giáo dục,..
Danh mục: SCOPUS
Tác giả:
Nguyễn Thanh Hùng (Chính), Vũ Thị Ngọc Tú (Chính), Hà Văn Xuân, Đinh Thị Hồng Vân, Trương Đình Thăng, Barry Lee Reynolds
Liên kết: https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/03004279.2023.2195409