Dữ liệu bài báo khoa học
The Effects of Task-based Vocabulary Instruction: A Case Study at a Center for Vocational Training and Continuing Education
International Journal of Science and Management Studies (IJSMS),
2022
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: Khác
Tác giả:
Dinh Thi Tuyet Nhung (Chính), Hoàng Thị Linh Giang
Students' perceptions of teacher written feedback on EFL writing in a Vietnamese tertiary context
Language Related Research,
2021
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: SCOPUS
Tác giả:
Huỳnh Thị Nhật Lý (Chính), Nguyễn Thị Bảo Trang (Chính), Hoàng Thị Linh Giang
Liên kết: https://lrr.modares.ac.ir/article-14-53676-fa.html
EFL Learners' Response to Teacher Written Feedback: An Exploratory Cross-case Analysis
Tạp chí Khoa học Đại học Huế: Khoa học xã hội và Nhân văn,
2021
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả:
Hoàng Thị Linh Giang (Chính)
Liên kết: https://doi.org/10.26459/hueunijssh.v130i6D.6389
Automated essay evaluation for English language learners: A case study of MY access
LANGUAGE ASSESSMENT QUARTERLY,
2016
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: SCIE
Tác giả:
Hoàng Thị Linh Giang (Chính), Antony John Kunnan
Liên kết: https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/15434303.2016.1230121
A How-To For a Happy Marriage Between Writing Instruction and Assessment Assessment in the Second Language Writing Classroom , by Deborah Crusan
LANGUAGE ASSESSMENT QUARTERLY,
2011
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: SCIE
Tác giả:
Hoàng Thị Linh Giang (Chính)
Liên kết: https://www.tandfonline.com/doi/abs/10.1080/15434303.2011.562335