Dữ liệu bài báo khoa học
How Do EFL Learners Process and Uptake Criterion Automated Corrective Feedback? Insights from Two Case Studies
Iranian Journal of Language Teaching Research,
2024
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: SCOPUS
Tác giả:
Hoàng Thị Linh Giang (Chính), Neomy Storch (Chính)
Liên kết: https://ijltr.urmia.ac.ir/issue_3201_3202.html
Thành ngữ tiếng Anh có chứa từ chỉ màu sắc: Ý nghĩa của “trắng” và “đen” trong ngôn ngữ và văn hoá
Kỷ yếu hội thảo quốc tế Nghiên cứu liên ngành về Ngôn Ngữ và Giảng dạy ngôn ngữ lần thứ IX,
2024
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: Khác
Tác giả:
Nguyễn Hà Thảo Ngân (Chính), Hoàng Thị Linh Giang
Pre-service EFL teachers’ perceptions of online community of inquiry in computer-mediated synchronous collaborative technology using Google Docs
Tạp chí Nghiên cứu nước ngoài,
2023
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả:
Hoàng Thị Linh Giang (Chính)
Liên kết: https://jfs.ulis.vnu.edu.vn/index.php/fs/article/view/5075
Feedback precision and learners’ responses: A study into ETS Criterion automated corrective feedback in EFL writing classrooms
JALT CALL Journal,
2022
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: SCOPUS
Tác giả:
Giang Thi Linh Hoang (Chính)
Liên kết: https://castledown.online/reference/jaltcall-v18n3-775/
The Effects of Task-based Vocabulary Instruction: A Case Study at a Center for Vocational Training and Continuing Education
International Journal of Science and Management Studies (IJSMS),
2022
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: Khác
Tác giả:
Dinh Thi Tuyet Nhung (Chính), Hoàng Thị Linh Giang
Students' perceptions of teacher written feedback on EFL writing in a Vietnamese tertiary context
Language Related Research,
2021
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: SCOPUS
Tác giả:
Huỳnh Thị Nhật Lý (Chính), Nguyễn Thị Bảo Trang (Chính), Hoàng Thị Linh Giang
Liên kết: https://lrr.modares.ac.ir/article-14-53676-fa.html
EFL Learners' Response to Teacher Written Feedback: An Exploratory Cross-case Analysis
Tạp chí Khoa học Đại học Huế: Khoa học xã hội và Nhân văn,
2021
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả:
Hoàng Thị Linh Giang (Chính)
Liên kết: https://doi.org/10.26459/hueunijssh.v130i6D.6389
Automated essay evaluation for English language learners: A case study of MY access
LANGUAGE ASSESSMENT QUARTERLY,
2016
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: SCIE
Tác giả:
Hoàng Thị Linh Giang (Chính), Antony John Kunnan
Liên kết: https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/15434303.2016.1230121
A How-To For a Happy Marriage Between Writing Instruction and Assessment Assessment in the Second Language Writing Classroom , by Deborah Crusan
LANGUAGE ASSESSMENT QUARTERLY,
2011
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: SCIE
Tác giả:
Hoàng Thị Linh Giang (Chính)
Liên kết: https://www.tandfonline.com/doi/abs/10.1080/15434303.2011.562335