Dữ liệu bài báo khoa học

Dữ liệu bài báo khoa học

2525-2674

Student engagement with peer feedback in EFL writing: A case study at an English class for high school students

Tạp chí khoa học Ngôn ngữ và Văn hóa, 2025
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả: Tôn Nữ Vân Anh (Chính), Hoàng Thị Linh Giang

978-604-489-720-2

Using Quizizz for game-based formative assessment in EFL high school classes: An examination of students’ engagement and perceptions

Kỷ yếu Hội thảo quốc tế liên ngành về Ngôn ngữ và Giảng dạy Ngôn ngữ lần thứ X, 2025
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: Khác
Tác giả: Hoàng Thị Linh Giang (Chính)
Liên kết: https://csdlkhoahoc.hueuni.edu.vn/data/2024/8/Ky_yeu_lien_nganh_9.pdf

978-604-489-720-2

Student engagement with automated corrective feedback: A case study of Grammarly

Kỷ yếu Hội thảo quốc tế liên ngành về Ngôn ngữ và Giảng dạy Ngôn ngữ lần thứ X, 2025
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: Khác
Tác giả: Hoàng Thị Linh Giang (Chính)
Liên kết: https://csdlkhoahoc.hueuni.edu.vn/data/2024/8/Ky_yeu_lien_nganh_9.pdf

2755-399X

Grammarly Feedback on EFL Learners’ Writing: Feedback Precision and Student Perceptions

Journal of Effective Teaching Methods, 2025
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: Khác
Tác giả: Văn Trần Gia Khanh (Chính), Hoàng Thị Linh Giang (Chính)
Liên kết: https://doi.org/10.59652/jetm.v3i2.469

2320–7388

Taboo Words And Their Translation In Vietnamese Subtitling: A Case Study In “6 Underground”

Journal of Research & Method in Education, 2024
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: Khác
Tác giả: Luong Nhat Nam (Chính), Hoàng Thị Linh Giang

0033-6882, E-ISSN: 1745-526X

Effects of Automated Feedback on English as a Foreign Language Learners’ Writing Performance: Evidence from a Quasi-experiment

RELC Journal, 2024
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: ESCI
Tác giả: Hoàng Thị Linh Giang (Chính)
Liên kết: https://doi.org/10.1177/00336882241268359

2588-1213

EFL Learner Engagement in Gamified Formative Assessment: A Perception Study on Quizziz

Tạp chí Khoa học Đại học Huế: Khoa học xã hội và Nhân văn, 2024
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả: Hoàng Thị Linh Giang (Chính)
Liên kết: https://doi.org/10.26459/hueunijssh.v133i6A.7108

2322-1291

How Do EFL Learners Process and Uptake Criterion Automated Corrective Feedback? Insights from Two Case Studies

Iranian Journal of Language Teaching Research, 2024
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: SCOPUS
Tác giả: Hoàng Thị Linh Giang (Chính), Neomy Storch (Chính)
Liên kết: https://ijltr.urmia.ac.ir/issue_3201_3202.html