Dữ liệu bài báo khoa học

Dữ liệu bài báo khoa học

0033-6882, E-ISSN: 1745-526X

Effects of Automated Feedback on English as a Foreign Language Learners’ Writing Performance: Evidence from a Quasi-experiment

RELC Journal, 2024
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: ESCI
Tác giả: Hoàng Thị Linh Giang (Chính)
Liên kết: https://doi.org/10.1177/00336882241268359

2588-1213

EFL Learner Engagement in Gamified Formative Assessment: A Perception Study on Quizziz

Tạp chí Khoa học Đại học Huế: Khoa học xã hội và Nhân văn, 2024
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả: Hoàng Thị Linh Giang (Chính)
Liên kết: https://doi.org/10.26459/hueunijssh.v133i6A.7108

2322-1291

How Do EFL Learners Process and Uptake Criterion Automated Corrective Feedback? Insights from Two Case Studies

Iranian Journal of Language Teaching Research, 2024
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: SCOPUS
Tác giả: Hoàng Thị Linh Giang (Chính), Neomy Storch (Chính)
Liên kết: https://ijltr.urmia.ac.ir/issue_3201_3202.html

978-604-337-902-0

Thành ngữ tiếng Anh có chứa từ chỉ màu sắc: Ý nghĩa của “trắng” và “đen” trong ngôn ngữ và văn hoá

Kỷ yếu hội thảo quốc tế Nghiên cứu liên ngành về Ngôn Ngữ và Giảng dạy ngôn ngữ lần thứ IX, 2024
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: Khác
Tác giả: Nguyễn Hà Thảo Ngân (Chính), Hoàng Thị Linh Giang

2525-2445

Pre-service EFL teachers’ perceptions of online community of inquiry in computer-mediated synchronous collaborative technology using Google Docs

Tạp chí Nghiên cứu nước ngoài, 2023
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả: Hoàng Thị Linh Giang (Chính)
Liên kết: https://jfs.ulis.vnu.edu.vn/index.php/fs/article/view/5075

2581-5946

The Effects of Task-based Vocabulary Instruction: A Case Study at a Center for Vocational Training and Continuing Education

International Journal of Science and Management Studies (IJSMS), 2022
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: Khác
Tác giả: Dinh Thi Tuyet Nhung (Chính), Hoàng Thị Linh Giang

2322-3081

Students' perceptions of teacher written feedback on EFL writing in a Vietnamese tertiary context

Language Related Research, 2021
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: SCOPUS
Tác giả: Huỳnh Thị Nhật Lý (Chính), Nguyễn Thị Bảo Trang (Chính), Hoàng Thị Linh Giang
Liên kết: https://lrr.modares.ac.ir/article-14-53676-fa.html

2588-1213

EFL Learners' Response to Teacher Written Feedback: An Exploratory Cross-case Analysis

Tạp chí Khoa học Đại học Huế: Khoa học xã hội và Nhân văn, 2021
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả: Hoàng Thị Linh Giang (Chính)
Liên kết: https://doi.org/10.26459/hueunijssh.v130i6D.6389