Dữ liệu bài báo khoa học
Computer-delivered vs. face-to-face score comparability and test takers’ perceptions: The case of the two English speaking proficiency tests for Vietnamese EFL learners
Language Testing in Asia (ESCI, Scopus),
2024
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: Khác
Tác giả:
Nguyễn Hồ Hoàng Thủy (Chính), Nguyễn Thị Bảo Trang (Chính), Hoàng Thị Linh Giang, Phạm Thị Hồng Nhung, Đặng Thị Cẩm Tú
Liên kết: https://doi.org/10.1186/s40468-024-00277-1
How Do EFL Learners Process and Uptake Criterion Automated Corrective Feedback? Insights from Two Case Studies
Iranian Journal of Language Teaching Research,
2024
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: SCOPUS
Tác giả:
Hoàng Thị Linh Giang (Chính), Neomy Storch (Chính)
Liên kết: https://ijltr.urmia.ac.ir/issue_3201_3202.html
Pre-service EFL teachers’ perceptions of online community of inquiry in computer-mediated synchronous collaborative technology using Google Docs
Tạp chí Nghiên cứu nước ngoài,
2023
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả:
Hoàng Thị Linh Giang (Chính)
Liên kết: https://jfs.ulis.vnu.edu.vn/index.php/fs/article/view/5075
Feedback precision and learners’ responses: A study into ETS Criterion automated corrective feedback in EFL writing classrooms
JALT CALL Journal,
2022
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: SCOPUS
Tác giả:
Giang Thi Linh Hoang (Chính)
Liên kết: https://castledown.online/reference/jaltcall-v18n3-775/
The Effects of Task-based Vocabulary Instruction: A Case Study at a Center for Vocational Training and Continuing Education
International Journal of Science and Management Studies (IJSMS),
2022
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: Khác
Tác giả:
Dinh Thi Tuyet Nhung (Chính), Hoàng Thị Linh Giang
Students' perceptions of teacher written feedback on EFL writing in a Vietnamese tertiary context
Language Related Research,
2021
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: SCOPUS
Tác giả:
Huỳnh Thị Nhật Lý (Chính), Nguyễn Thị Bảo Trang (Chính), Hoàng Thị Linh Giang
Liên kết: https://lrr.modares.ac.ir/article-14-53676-fa.html
EFL Learners' Response to Teacher Written Feedback: An Exploratory Cross-case Analysis
Tạp chí Khoa học Đại học Huế: Khoa học xã hội và Nhân văn,
2021
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả:
Hoàng Thị Linh Giang (Chính)
Liên kết: https://doi.org/10.26459/hueunijssh.v130i6D.6389
Automated essay evaluation for English language learners: A case study of MY access
LANGUAGE ASSESSMENT QUARTERLY,
2016
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: SCIE
Tác giả:
Hoàng Thị Linh Giang (Chính), Antony John Kunnan
Liên kết: https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/15434303.2016.1230121
A How-To For a Happy Marriage Between Writing Instruction and Assessment Assessment in the Second Language Writing Classroom , by Deborah Crusan
LANGUAGE ASSESSMENT QUARTERLY,
2011
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: SCIE
Tác giả:
Hoàng Thị Linh Giang (Chính)
Liên kết: https://www.tandfonline.com/doi/abs/10.1080/15434303.2011.562335