Dữ liệu bài báo khoa học
Use of lexical collocations from the task prompts in opinion essays by Vietnamese EFL students (ESCI/SCOPUS, Q2)
Taiwan Journal of TESOL,
2024
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: SCOPUS
Tác giả:
Trần Ngọc Quỳnh Phương (Chính), Nguyễn Thị Bảo Trang (Chính), Hoàng Thị Linh Giang, Nguyễn Vũ Quỳnh Như, Ngô Lê Hoàng Phương
Liên kết: https://www.tjtesol.org/index.php/current-issue/98-vol-21-no-2.html
Effects of Automated Feedback on English as a Foreign Language Learners’ Writing Performance: Evidence from a Quasi-experiment
RELC Journal,
2024
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: ESCI
Tác giả:
Hoàng Thị Linh Giang (Chính)
Liên kết: https://doi.org/10.1177/00336882241268359
Mixed Methods Designs. In Bui Phu Hung (Ed.), Considerations and Techniques for Applied Linguistics and Language Education Research. IGI Global.
Indexed in Scopus,
2024
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: Khác
Tác giả:
Hoàng Thị Linh Giang (Chính), Nguyễn Thị Bảo Trang
Liên kết: https://www.igi-global.com/chapter/mixed-methods-designs/348291
EFL Learner Engagement in Gamified Formative Assessment: A Perception Study on Quizziz
Tạp chí Khoa học Đại học Huế: Khoa học xã hội và Nhân văn,
2024
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả:
Hoàng Thị Linh Giang (Chính)
Liên kết: https://doi.org/10.26459/hueunijssh.v133i6A.7108
Computer-delivered vs. face-to-face score comparability and test takers’ perceptions: The case of the two English speaking proficiency tests for Vietnamese EFL learners
Language Testing in Asia (ESCI, Scopus Q1),
2024
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: Khác
Tác giả:
Nguyễn Hồ Hoàng Thủy (Chính), Nguyễn Thị Bảo Trang (Chính), Hoàng Thị Linh Giang, Phạm Thị Hồng Nhung, Đặng Thị Cẩm Tú
Liên kết: https://doi.org/10.1186/s40468-024-00277-1
How Do EFL Learners Process and Uptake Criterion Automated Corrective Feedback? Insights from Two Case Studies
Iranian Journal of Language Teaching Research,
2024
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: SCOPUS
Tác giả:
Hoàng Thị Linh Giang (Chính), Neomy Storch (Chính)
Liên kết: https://ijltr.urmia.ac.ir/issue_3201_3202.html
Thành ngữ tiếng Anh có chứa từ chỉ màu sắc: Ý nghĩa của “trắng” và “đen” trong ngôn ngữ và văn hoá
Kỷ yếu hội thảo quốc tế Nghiên cứu liên ngành về Ngôn Ngữ và Giảng dạy ngôn ngữ lần thứ IX,
2024
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: Khác
Tác giả:
Nguyễn Hà Thảo Ngân (Chính), Hoàng Thị Linh Giang
Pre-service EFL teachers’ perceptions of online community of inquiry in computer-mediated synchronous collaborative technology using Google Docs
Tạp chí Nghiên cứu nước ngoài,
2023
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả:
Hoàng Thị Linh Giang (Chính)
Liên kết: https://jfs.ulis.vnu.edu.vn/index.php/fs/article/view/5075
Feedback precision and learners’ responses: A study into ETS Criterion automated corrective feedback in EFL writing classrooms
JALT CALL Journal,
2022
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: SCOPUS
Tác giả:
Giang Thi Linh Hoang (Chính)
Liên kết: https://castledown.online/reference/jaltcall-v18n3-775/
The Effects of Task-based Vocabulary Instruction: A Case Study at a Center for Vocational Training and Continuing Education
International Journal of Science and Management Studies (IJSMS),
2022
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: Khác
Tác giả:
Dinh Thi Tuyet Nhung (Chính), Hoàng Thị Linh Giang
Students' perceptions of teacher written feedback on EFL writing in a Vietnamese tertiary context
Language Related Research,
2021
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: SCOPUS
Tác giả:
Huỳnh Thị Nhật Lý (Chính), Nguyễn Thị Bảo Trang (Chính), Hoàng Thị Linh Giang
Liên kết: https://lrr.modares.ac.ir/article-14-53676-fa.html
EFL Learners' Response to Teacher Written Feedback: An Exploratory Cross-case Analysis
Tạp chí Khoa học Đại học Huế: Khoa học xã hội và Nhân văn,
2021
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả:
Hoàng Thị Linh Giang (Chính)
Liên kết: https://doi.org/10.26459/hueunijssh.v130i6D.6389