Dữ liệu bài báo khoa học

Dữ liệu bài báo khoa học

2322-1291

How Do EFL Learners Process and Uptake Criterion Automated Corrective Feedback? Insights from Two Case Studies

Iranian Journal of Language Teaching Research, 2024
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: SCOPUS
Tác giả: Hoàng Thị Linh Giang (Chính), Neomy Storch (Chính)
Liên kết: https://ijltr.urmia.ac.ir/issue_3201_3202.html

2525-2445

Pre-service EFL teachers’ perceptions of online community of inquiry in computer-mediated synchronous collaborative technology using Google Docs

Tạp chí Nghiên cứu nước ngoài, 2023
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả: Hoàng Thị Linh Giang (Chính)
Liên kết: https://jfs.ulis.vnu.edu.vn/index.php/fs/article/view/5075

2581-5946

The Effects of Task-based Vocabulary Instruction: A Case Study at a Center for Vocational Training and Continuing Education

International Journal of Science and Management Studies (IJSMS), 2022
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: Khác
Tác giả: Dinh Thi Tuyet Nhung (Chính), Hoàng Thị Linh Giang

2322-3081

Students' perceptions of teacher written feedback on EFL writing in a Vietnamese tertiary context

Language Related Research, 2021
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: SCOPUS
Tác giả: Huỳnh Thị Nhật Lý (Chính), Nguyễn Thị Bảo Trang (Chính), Hoàng Thị Linh Giang
Liên kết: https://lrr.modares.ac.ir/article-14-53676-fa.html

2588-1213

EFL Learners' Response to Teacher Written Feedback: An Exploratory Cross-case Analysis

Tạp chí Khoa học Đại học Huế: Khoa học xã hội và Nhân văn, 2021
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả: Hoàng Thị Linh Giang (Chính)
Liên kết: https://doi.org/10.26459/hueunijssh.v130i6D.6389

1543-4303

Automated essay evaluation for English language learners: A case study of MY access

LANGUAGE ASSESSMENT QUARTERLY, 2016
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: SCIE
Tác giả: Hoàng Thị Linh Giang (Chính), Antony John Kunnan
Liên kết: https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/15434303.2016.1230121