Dữ liệu bài báo khoa học
Student engagement with peer feedback in EFL writing: A case study at an English class for high school students
Tạp chí khoa học Ngôn ngữ và Văn hóa,
2025
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả:
Tôn Nữ Vân Anh (Chính), Hoàng Thị Linh Giang
Tracking the comparative effects of teacher feedback versus automated feedback on EFL/ESL writing: A systematic review of Scopus-indexed research
Tạp chí Ngôn ngữ và Đời sống,
2025
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả:
Hoàng Thị Linh Giang (Chính)
Liên kết: https://drive.google.com/file/d/1XBiCSS6-1VmU-gy3wX_vCzSiBEyUcnH6/view?usp=drive_link
Using Quizizz for game-based formative assessment in EFL high school classes: An examination of students’ engagement and perceptions
Kỷ yếu Hội thảo quốc tế liên ngành về Ngôn ngữ và Giảng dạy Ngôn ngữ lần thứ X,
2025
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: Khác
Tác giả:
Hoàng Thị Linh Giang (Chính)
Liên kết: https://csdlkhoahoc.hueuni.edu.vn/data/2024/8/Ky_yeu_lien_nganh_9.pdf
Student engagement with automated corrective feedback: A case study of Grammarly
Kỷ yếu Hội thảo quốc tế liên ngành về Ngôn ngữ và Giảng dạy Ngôn ngữ lần thứ X,
2025
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: Khác
Tác giả:
Hoàng Thị Linh Giang (Chính)
Liên kết: https://csdlkhoahoc.hueuni.edu.vn/data/2024/8/Ky_yeu_lien_nganh_9.pdf
Grammarly Feedback on EFL Learners’ Writing: Feedback Precision and Student Perceptions
Journal of Effective Teaching Methods,
2025
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: Khác
Tác giả:
Văn Trần Gia Khanh (Chính), Hoàng Thị Linh Giang (Chính)
Liên kết: https://doi.org/10.59652/jetm.v3i2.469
Taboo Words And Their Translation In Vietnamese Subtitling: A Case Study In “6 Underground”
Journal of Research & Method in Education,
2024
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: Khác
Tác giả:
Luong Nhat Nam (Chính), Hoàng Thị Linh Giang
Use of lexical collocations from the task prompts in opinion essays by Vietnamese EFL students (ESCI/SCOPUS, Q1)
Taiwan Journal of TESOL,
2024
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: SCOPUS
Tác giả:
Trần Ngọc Quỳnh Phương (Chính), Nguyễn Thị Bảo Trang (Chính), Hoàng Thị Linh Giang, Nguyễn Vũ Quỳnh Như, Ngô Lê Hoàng Phương
Liên kết: https://www.tjtesol.org/index.php/current-issue/98-vol-21-no-2.html
Effects of Automated Feedback on English as a Foreign Language Learners’ Writing Performance: Evidence from a Quasi-experiment
RELC Journal,
2024
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: ESCI
Tác giả:
Hoàng Thị Linh Giang (Chính)
Liên kết: https://doi.org/10.1177/00336882241268359
Mixed Methods Designs. In Bui Phu Hung (Ed.), Considerations and Techniques for Applied Linguistics and Language Education Research. IGI Global.
Indexed in Scopus,
2024
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: Khác
Tác giả:
Hoàng Thị Linh Giang (Chính), Nguyễn Thị Bảo Trang
Liên kết: https://www.igi-global.com/chapter/mixed-methods-designs/348291
EFL Learner Engagement in Gamified Formative Assessment: A Perception Study on Quizziz
Tạp chí Khoa học Đại học Huế: Khoa học xã hội và Nhân văn,
2024
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả:
Hoàng Thị Linh Giang (Chính)
Liên kết: https://doi.org/10.26459/hueunijssh.v133i6A.7108
Computer-delivered vs. face-to-face score comparability and test takers’ perceptions: The case of the two English speaking proficiency tests for Vietnamese EFL learners
Language Testing in Asia (ESCI, Scopus Q1),
2024
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: Khác
Tác giả:
Nguyễn Hồ Hoàng Thủy (Chính), Nguyễn Thị Bảo Trang (Chính), Hoàng Thị Linh Giang, Phạm Thị Hồng Nhung, Đặng Thị Cẩm Tú
Liên kết: https://doi.org/10.1186/s40468-024-00277-1
How Do EFL Learners Process and Uptake Criterion Automated Corrective Feedback? Insights from Two Case Studies
Iranian Journal of Language Teaching Research,
2024
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: SCOPUS
Tác giả:
Hoàng Thị Linh Giang (Chính), Neomy Storch (Chính)
Liên kết: https://ijltr.urmia.ac.ir/issue_3201_3202.html