Dữ liệu bài báo khoa học
Applying the CEFR to renew general English curriculum: Successes, remaining issues and lessons from Vietnam
Plenary speech at International Conference on Critical, constructive assessment of the CEFR in English language education, Osaka, Japan,
2016
Lĩnh vực: NGÔN NGỮ HỌC VÀ VĂN HỌC
Danh mục: Khác
Tác giả:
Phạm Thị Hồng Nhung
Action research post - training activities: What stops EFL teachers from implementing professional development?
Proceedings of the Conference on Sharing Teaching and Research Experiences 2016, Thailand,
2016
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: Khác
Tác giả:
Phạm Thị Hồng Nhung
Diễn ngôn lớp học tiếng Anh sau bồi dưỡng tiếng Anh sư phạm và hàm ý về chuẩn năng lực của giáo viên ngoại ngữ
Tạp chí Ngôn ngữ,
2016
Lĩnh vực: NGÔN NGỮ HỌC VÀ VĂN HỌC
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả:
Phạm Thị Hồng Nhung
Using action research to promote effective use of the CEFR in English language classrooms
The International Conference on Critical, constructive assessment of the CEFR in English language education, Osaka, Japan,
2016
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: Khác
Tác giả:
Phạm Thị Hồng Nhung
Adopting the CEFR-based learning outcomes: Advantages and implications for innovating classroom language assessment
Proceedings of National Conference on Innovations in language teaching and assessment, Hanoi National University,
2015
Lĩnh vực: NGÔN NGỮ HỌC VÀ VĂN HỌC
Danh mục: Khác
Tác giả:
Phạm Thị Hồng Nhung
Primary EFL teachers' practice of young language learner assessment
Paper presented at International Conference on Language Testing and Assessment, HUFL,
2014
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: Khác
Tác giả:
Phạm Thị Hồng Nhung, Nguyễn Vũ Quỳnh Như
Quy trình biên soạn và tiêu chí đánh giá, thẩm định SGK tiếng Anh tiệm cận chuẩn đầu ra theo khung năng lực ngoại ngữ 6 bậc của Việt Nam.
Kỷ yếu Hội thảo quốc gia "Tiêu chí đánh giá và qui trình biên soạn sách giáo khoa" TP Hồ Chí Minh,
2014
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: Khác
Tác giả:
Phạm Thị Hồng Nhung
Năng lực tri nhận nghĩa thán từ nguyên dạng của người sử dụng tiếng Anh như một ngoại ngữ thông qua chuyển ngữ
Tạp chí Khoa học Đại học Huế: Khoa học xã hội và Nhân văn,
2014
Lĩnh vực: NGÔN NGỮ HỌC VÀ VĂN HỌC
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả:
Phạm Thị Hồng Nhung
Đánh giá cấp độ phát triển tri năng ngữ dụng của người học tiếng Anh như một ngoại ngữ thông qua khả năng nhận biết và lý giải vi phạm ngữ dụng
Tạp chí Ngôn ngữ,
2014
Lĩnh vực: NGÔN NGỮ HỌC VÀ VĂN HỌC
Danh mục: Khác
Tác giả:
Phạm Thị Hồng Nhung
Strategies employed by the Vietnamese to respond to compliments and the influence of compliment receivers' perception of the compliment on their responses
International Journal of Linguistics,
2014
Lĩnh vực: NGÔN NGỮ HỌC VÀ VĂN HỌC
Danh mục: Khác
Tác giả:
Phạm Thị Hồng Nhung
Linguistic and cultural constraints in Vietnamese General Practitioners’ act of initiating clinical information-seeking process in first encounters with outpatients
Theory and Practice in Language Studies,
2014
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: SCOPUS
Tác giả:
Phạm Thị Hồng Nhung
How do the Vietnamese lose face? Understanding the concept of face through self-reported, face loss incidents
International Journal of Language and Linguistics,
2014
Lĩnh vực: NGÔN NGỮ HỌC VÀ VĂN HỌC
Danh mục: Khác
Tác giả:
Phạm Thị Hồng Nhung