Dữ liệu bài báo khoa học

Dữ liệu bài báo khoa học

2525-2674

EFL STUDENTS’ FOREIGN LANGUAGE ANXIETY: AN INVESTIGATION INTO LEARNERS AND TEACHERS’ ATTITUDES

Tạp chí khoa học Ngôn ngữ và Văn hóa, 2021
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC, Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả: Nguyễn Hồ Hoàng Thủy (Chính), Phạm Thị Hồng Nhung, Đoàn Thanh Thư (Chính)

2434-849X

Implementing the CEFR at a Vietnamese university—General English language teachers’ perceptions

CEFR Journal - Research and Practice, 2019
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: Khác
Tác giả: Lê Thị Thanh Hải (Chính), Phạm Thị Hồng Nhung (Chính)

English language teachers' competences: From Policy to Practice

Plenary speech at National Conference on English language teachers' competences: From Policy to classroom practice, Hue University of Foreign Languages, Hue city, May 3rd, 2017
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: Khác
Tác giả: Phạm Thị Hồng Nhung

Boosting language teachers’ confidence through professional development

Plenary speech at the National Geographic Learning international Conference on Inspiring Learning in the 21st Century. Phu Quoc Island, Vietnam, April 15th-16th, 2017
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: Khác
Tác giả: Phạm Thị Hồng Nhung

0033-6882

General English Proficiency or English-for-Teaching? The preferences of in-service teachers - SCI SCOPUS Q1

RELC Journal, 2017
Lĩnh vực: NGÔN NGỮ HỌC VÀ VĂN HỌC
Danh mục: ESCI
Tác giả: Phạm Thị Hồng Nhung
Liên kết: https://doi.org/10.1177/0033688217691446

CEFR B1 as expected learning outcomes for non-English major students: From perception to action

Kỷ yếu Hội thảo nghiên cứu liên ngành về Ngôn ngữ và Giảng dạy Ngôn ngữ, 2017
Lĩnh vực: NGÔN NGỮ HỌC VÀ VĂN HỌC
Danh mục: Khác
Tác giả: Phạm Thị Hồng Nhung, Nguyễn Nữ Hạnh Hiên (Chính)

Action research post - training activities: What stops EFL teachers from implementing professional development?

Proceedings of the Conference on Sharing Teaching and Research Experiences 2016, Thailand, 2016
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: Khác
Tác giả: Phạm Thị Hồng Nhung

0866-7519

Diễn ngôn lớp học tiếng Anh sau bồi dưỡng tiếng Anh sư phạm và hàm ý về chuẩn năng lực của giáo viên ngoại ngữ

Tạp chí Ngôn ngữ, 2016
Lĩnh vực: NGÔN NGỮ HỌC VÀ VĂN HỌC
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả: Phạm Thị Hồng Nhung

Using action research to promote effective use of the CEFR in English language classrooms

The International Conference on Critical, constructive assessment of the CEFR in English language education, Osaka, Japan, 2016
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: Khác
Tác giả: Phạm Thị Hồng Nhung

Applying the CEFR to renew general English curriculum: Successes, remaining issues and lessons from Vietnam

Plenary speech at International Conference on Critical, constructive assessment of the CEFR in English language education, Osaka, Japan, 2016
Lĩnh vực: NGÔN NGỮ HỌC VÀ VĂN HỌC
Danh mục: Khác
Tác giả: Phạm Thị Hồng Nhung

Adopting the CEFR-based learning outcomes: Advantages and implications for innovating classroom language assessment

Proceedings of National Conference on Innovations in language teaching and assessment, Hanoi National University, 2015
Lĩnh vực: NGÔN NGỮ HỌC VÀ VĂN HỌC
Danh mục: Khác
Tác giả: Phạm Thị Hồng Nhung

How do the Vietnamese lose face? Understanding the concept of face through self-reported, face loss incidents

International Journal of Language and Linguistics, 2014
Lĩnh vực: NGÔN NGỮ HỌC VÀ VĂN HỌC
Danh mục: Khác
Tác giả: Phạm Thị Hồng Nhung