Dữ liệu bài báo khoa học
EFL STUDENTS’ FOREIGN LANGUAGE ANXIETY: AN INVESTIGATION INTO LEARNERS AND TEACHERS’ ATTITUDES
                                                                            Tạp chí khoa học Ngôn ngữ và Văn hóa,
                                                                        2021 
                                     Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC, Ngôn ngữ học ứng dụng 
                                     Danh mục: HĐCDGS
  
                                     Tác giả:
                                    Nguyễn Hồ Hoàng Thủy (Chính), Phạm Thị Hồng Nhung, Đoàn Thanh Thư (Chính)
                                                                    
Implementing the CEFR at a Vietnamese university—General English language teachers’ perceptions
                                                                            CEFR Journal - Research and Practice,
                                                                        2019 
                                     Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC 
                                     Danh mục: Khác
  
                                     Tác giả:
                                    Lê Thị Thanh Hải (Chính), Phạm Thị Hồng Nhung (Chính)
                                                                    
English language teachers' competences: From Policy to Practice
                                                                            Plenary speech at National Conference on English language teachers' competences: From Policy to classroom practice, Hue University of Foreign Languages, Hue city, May 3rd,
                                                                        2017 
                                     Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC 
                                     Danh mục: Khác
  
                                     Tác giả:
                                    Phạm Thị Hồng Nhung
                                                                    
Boosting language teachers’ confidence through professional development
                                                                            Plenary speech at the National Geographic Learning international Conference on Inspiring Learning in the 21st Century. Phu Quoc Island, Vietnam, April 15th-16th,
                                                                        2017 
                                     Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC 
                                     Danh mục: Khác
  
                                     Tác giả:
                                    Phạm Thị Hồng Nhung
                                                                    
General English Proficiency or English-for-Teaching? The preferences of in-service teachers - SCI SCOPUS Q1
                                                                            RELC Journal,
                                                                        2017 
                                     Lĩnh vực: NGÔN NGỮ HỌC VÀ VĂN HỌC 
                                     Danh mục: ESCI
  
                                     Tác giả:
                                    Phạm Thị Hồng Nhung
                                                                            Liên kết: https://doi.org/10.1177/0033688217691446
                                                                    
CEFR B1 as expected learning outcomes for non-English major students: From perception to action
                                                                            Kỷ yếu Hội thảo nghiên cứu liên ngành về Ngôn ngữ và Giảng dạy Ngôn ngữ,
                                                                        2017 
                                     Lĩnh vực: NGÔN NGỮ HỌC VÀ VĂN HỌC 
                                     Danh mục: Khác
  
                                     Tác giả:
                                    Phạm Thị Hồng Nhung, Nguyễn Nữ Hạnh Hiên (Chính)
                                                                    
Action research post - training activities: What stops EFL teachers from implementing professional development?
                                                                            Proceedings of the Conference on Sharing Teaching and Research Experiences 2016, Thailand,
                                                                        2016 
                                     Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC 
                                     Danh mục: Khác
  
                                     Tác giả:
                                    Phạm Thị Hồng Nhung
                                                                    
Diễn ngôn lớp học tiếng Anh sau bồi dưỡng tiếng Anh sư phạm và hàm ý về chuẩn năng lực của giáo viên ngoại ngữ
                                                                            Tạp chí Ngôn ngữ,
                                                                        2016 
                                     Lĩnh vực: NGÔN NGỮ HỌC VÀ VĂN HỌC 
                                     Danh mục: HĐCDGS
  
                                     Tác giả:
                                    Phạm Thị Hồng Nhung
                                                                    
Using action research to promote effective use of the CEFR in English language classrooms
                                                                            The International Conference on Critical, constructive assessment of the CEFR  in English language education, Osaka, Japan,
                                                                        2016 
                                     Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC 
                                     Danh mục: Khác
  
                                     Tác giả:
                                    Phạm Thị Hồng Nhung
                                                                    
Applying the CEFR to renew general English curriculum: Successes, remaining issues and lessons from Vietnam
                                                                            Plenary speech at International Conference on Critical, constructive assessment of the CEFR  in English language education, Osaka, Japan,
                                                                        2016 
                                     Lĩnh vực: NGÔN NGỮ HỌC VÀ VĂN HỌC 
                                     Danh mục: Khác
  
                                     Tác giả:
                                    Phạm Thị Hồng Nhung
                                                                    
Adopting the CEFR-based learning outcomes: Advantages and implications for innovating classroom language assessment
                                                                            Proceedings of National Conference on Innovations in language teaching and assessment, Hanoi National University,
                                                                        2015 
                                     Lĩnh vực: NGÔN NGỮ HỌC VÀ VĂN HỌC 
                                     Danh mục: Khác
  
                                     Tác giả:
                                    Phạm Thị Hồng Nhung
                                                                    
How do the Vietnamese lose face? Understanding the concept of face through self-reported, face loss incidents
                                                                            International Journal of Language and Linguistics,
                                                                        2014 
                                     Lĩnh vực: NGÔN NGỮ HỌC VÀ VĂN HỌC 
                                     Danh mục: Khác
  
                                     Tác giả:
                                    Phạm Thị Hồng Nhung