Dữ liệu bài báo khoa học

Dữ liệu bài báo khoa học

"Where does it hurt?" Vietnamese PG's act of initiating information seeking process in first encounters with outpatients.

Proceedings of the 4th International Conference, Ubon University, Thailand, March, 2014, 2014
Lĩnh vực: NGÔN NGỮ HỌC VÀ VĂN HỌC
Danh mục: Khác
Tác giả: Phạm Thị Hồng Nhung

Nghiên cứu giảng dạy ngoại ngữ 20 năm qua: Xu hướng và đề xuất

Kỷ yếu Hội nghị "Hoạt động khoa học và công nghệ phục vụ nhu cầu phát triển kinh tế-xã hội", Đại học Huế, 5/2014, 2014
Lĩnh vực: NGÔN NGỮ HỌC VÀ VĂN HỌC
Danh mục: Khác
Tác giả: Phạm Thị Hồng Nhung

0868-3409

Nhìn lại 10 năm ứng dụng ngôn ngữ học tri nhận vào giảng dạy ngoại ngữ

Tạp chí Ngôn ngữ và Đời sống, 2014
Lĩnh vực: NGÔN NGỮ HỌC VÀ VĂN HỌC
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả: Phạm Thị Hồng Nhung

Communicating with Vietnamese in intercultural workplace contexts

Third Macao International Forum, 2014
Lĩnh vực: NGÔN NGỮ HỌC VÀ VĂN HỌC
Danh mục: Khác
Tác giả: Phạm Thị Hồng Nhung

Perceptions of professional development of English language teachers in the Lower Mekong Region: The case of Vietnam

Paper presented at the 3rd MSSRC International Conference on Mekong Region and ASEAN in transition: People and transborder issues. Ubon Ratchathani University, Thailand., 2014
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: Khác
Tác giả: Phạm Thị Hồng Nhung

Confucian values as challenges for communication in intercultural workplace contexts: Evidence from Vietnamese – Anglo-cultural interactions and implications for foreign language teaching

Paper presented at The 3rd Macao International Forum on New challenges for intercultural communication in the Asia-Pacific region, the Macao Polytechnic Institute., 2014
Lĩnh vực: NGÔN NGỮ HỌC VÀ VĂN HỌC
Danh mục: Khác
Tác giả: Phạm Thị Hồng Nhung

The impact of third party presence on the motivational concerns underlying linguistic politeness behavior in English-speaking intercultural contexts

Journal of the Study of English Linguistics, 2014
Lĩnh vực: NGÔN NGỮ HỌC VÀ VĂN HỌC
Danh mục: Khác
Tác giả: Phạm Thị Hồng Nhung

Primary English language teachers' perceptions of assessing young language learners

Paper presented at International Conference on Language testing and assessment, HUFL, 2014
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: Khác
Tác giả: Phạm Thị Hồng Nhung, Trần Thị Thu Sương

In-service primary English teachers' perceptions and practice of teaching English to young learners: The initial impact of professional development policy.

Proceeding of 2013 TESOL International Conference – Innovations in English language teaching and research. 16/11/2013, Victoria University, New Zealand, 2013
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: Khác
Tác giả: Phạm Thị Hồng Nhung (Chính), Nguyễn Vũ Quỳnh Như

2615-9678

Obstacles to primary school teachers' implementation of methodological innovations to teach English to young learners

Tạp chí Khoa học Đại học Huế: Khoa học xã hội và Nhân văn, 2013
Lĩnh vực: NGÔN NGỮ HỌC VÀ VĂN HỌC
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả: Phạm Thị Hồng Nhung