Dữ liệu bài báo khoa học
Vietnamese Perceptions of (Im)politeness through Their Narratives of Medical Encounters with Native English-Speaking Doctors during Postgraduate Study abroad
Journal of Intercultural Communication,
2025
Lĩnh vực: NGÔN NGỮ HỌC VÀ VĂN HỌC
Danh mục: SCOPUS
Tác giả:
Phạm Thị Hồng Nhung (Chính)
Liên kết: https://doi.org/10.36923/jicc.vi.1259
Vietnamese EFL Learners’ Productive Derivative Knowledge: Contextualized Derivative Recall Test Performance and Its Relationship with Derivative Misuse in Argumentative Essays(Scopus , Q2)
Reflections / Sigma Theta Tau,
2025
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: SCOPUS
Tác giả:
Tran Phuong Nhi (Chính), Phạm Thị Hồng Nhung, Nguyễn Văn Huy, Nguyễn Thị Bảo Trang (Chính)
Liên kết: https://so05.tci-thaijo.org/index.php/reflections/article/view/284352
Enhancing Students’ Performance on Cause-Effect Essays Through ICT-Supported Collaborative Writing (Scopus, Q1)
2025
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: Khác
Tác giả:
Nguyễn Thi Thanh Ha (Chính), Phạm Thị Hồng Nhung (Chính)
Liên kết: https://doi.org/10.58304/ijts.250904
EFL Learners’ Metaphorical Perceptions of Peer Feedback in ICT-mediated Collaborative Writing (WOS)
2025
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: Khác
Tác giả:
Phạm Thị Hồng Nhung (Chính), Nguyễn Thi Thanh Ha
Liên kết: https://dx.doi.org/10.24093/awej/call11.5
Impact of training English of teaching as English for specific purposes for EFL teachers (WOS, SCOPUS - Q3)
2025
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: Khác
Tác giả:
Nguyễn Thi Ngọc Uyên (Chính), Phạm Thị Hồng Nhung (Chính)
Liên kết: https://espeap.junis.ni.ac.rs/index.php/espeap/article/view/1483
The difficulties in thesis writing faced by Masters in TESOL students in Vietnam (Q2, Scopus)
Issues in Educational Research,
2025
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: SCOPUS
Tác giả:
Trần Thị Minh Châu (Chính), Nguyễn Thị Bảo Trang (Chính), Phạm Thị Hồng Nhung, Võ Thị Liên Hương, Nguyễn Văn Huy
Liên kết: https://www.iier.org.au/iier.html
Computer-delivered vs. face-to-face score comparability and test takers’ perceptions: The case of the two English speaking proficiency tests for Vietnamese EFL learners
Language Testing in Asia (ESCI, Scopus Q1),
2024
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: Khác
Tác giả:
Nguyễn Hồ Hoàng Thủy (Chính), Nguyễn Thị Bảo Trang (Chính), Hoàng Thị Linh Giang, Phạm Thị Hồng Nhung, Đặng Thị Cẩm Tú
Liên kết: https://doi.org/10.1186/s40468-024-00277-1
Shifting Emotions in Speaking English as an Additional Language
Language Related Research,
2023
Lĩnh vực: KHOA HỌC NHÂN VĂN
Danh mục: SCOPUS
Tác giả:
Phạm Thị Nguyên Ái (Chính), Phạm Thị Hồng Nhung
Liên kết: https://lrr.modares.ac.ir/article-14-58680-en.pdf
Khung tham chiếu chung Châu Âu về ngôn ngữ và các hàm ý ứng dụng trong kiểm tra đánh giá
Tạp chí khoa học Ngôn ngữ và Văn hóa,
2022
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả:
Lê Thị Thanh Hải (Chính), Phạm Thị Hồng Nhung, Nguyễn Hồ Hoàng Thủy, Phạm Anh Huy, Trần Thị Khánh Phước
Liên kết: https://tapchinnvh.huflis.edu.vn/index.php/tckhnnvh/issue/archive
Nhận thức của giáo viên tiếng Anh tiểu học về diễn ngôn lớp học
Tạp chí Ngôn ngữ và Đời sống,
2022
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả:
Phạm Thị Hồng Nhung (Chính), Võ Thị Liên Hương
Nghiên cứu năng lực dịch của biên dịch viên qua sản phẩm dịch: Trường hợp các bài dịch Việt - Anh trên báo Thừa Thiên Huế online
Tạp chí Ngôn ngữ và Đời sống,
2021
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả:
Võ Thị Liên Hương (Chính), Phạm Thị Hồng Nhung
Diễn ngôn lớp học của giáo viên tiếng Anh tiểu học
Tạp chí Ngôn ngữ và Đời sống,
2021
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả:
Trần Thị Thu Sương, Phạm Thị Hồng Nhung (Chính)