Dữ liệu bài báo khoa học

Dữ liệu bài báo khoa học

VIETNAMESE EFL STUDENTS’ USE OF LEXICAL COLLOCATIONS IN OPINION ESSAYS

Tạp chí khoa học Ngôn ngữ và Văn hóa, 2022
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả: Tran Ngoc Quynh Phuong (Chính), Nguyễn Thị Bảo Trang
Liên kết: https://tapchinnvh.huflis.edu.vn/index.php/tckhnnvh/article/view/304

Use of the high frequency verb MAKE in opinion essays by Vietnamese EFL students

Tạp chí Khoa học Đại học Huế: Khoa học xã hội và Nhân văn, 2022
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả: Nguyễn Thị Bảo Trang (Chính), Phan Quỳnh Như, Nguyễn Thị Thanh Bình, Thái Tôn Phùng Diễm
Liên kết: https://jos.hueuni.edu.vn/index.php/hujos-ssh/article/view/6717

2322-3081

Students' perceptions of teacher written feedback on EFL writing in a Vietnamese tertiary context

Language Related Research, 2021
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: SCOPUS
Tác giả: Huỳnh Thị Nhật Lý (Chính), Nguyễn Thị Bảo Trang (Chính), Hoàng Thị Linh Giang
Liên kết: https://lrr.modares.ac.ir/article-14-53676-fa.html

1949-3533

Using AntConc software to facilitate feedback giving on students’ use of lexical words in writing

TESOL Journal, 2021
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: ESCI
Tác giả: NGUYỄN THỊ BẢO TRANG (Chính)
Liên kết: https://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1002/tesj.597

2588-1213

Exploring the language input of the reading texts in NorthStar textbooks in use for first-year English-major students

Tạp chí Khoa học Đại học Huế: Khoa học xã hội và Nhân văn, 2020
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả: NGUYỄN THỊ BẢO TRANG
Liên kết: https://doi.org/10.26459/hueuni-jssh.v129i6B.5520

eISSN: 14770954; ISSN: 13621688

Learner proficiency and EFL learning through task rehearsal and performance.

LANGUAGE TEACHING RESEARCH, 2019
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: SSCI
Tác giả: NGUYỄN THỊ BẢO TRANG (Chính), Newton, J
Liên kết: https://doi.org/10.1177/1362168818819021

ISSN 2589-2053 | E-ISSN 2589-207X

Task repetition and the public performance of speaking tasks in EFL classes at a Vietnamese high school. Language Teaching for Young Learners, 1(1), 36-58.

Language Teaching for Young Learners, 2019
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: Khác
Tác giả: NGUYỄN THỊ BẢO TRANG
Liên kết: https://doi.org/10.1075/ltyl.00004.new