Dữ liệu bài báo khoa học

Dữ liệu bài báo khoa học

1949-3533

Using AntConc software to facilitate feedback giving on students’ use of lexical words in writing

TESOL Journal, 2021
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: ESCI
Tác giả: NGUYỄN THỊ BẢO TRANG (Chính)
Liên kết: https://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1002/tesj.597

2588-1213

Exploring the language input of the reading texts in NorthStar textbooks in use for first-year English-major students

Tạp chí Khoa học Đại học Huế: Khoa học xã hội và Nhân văn, 2020
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả: NGUYỄN THỊ BẢO TRANG
Liên kết: https://doi.org/10.26459/hueuni-jssh.v129i6B.5520

eISSN: 14770954; ISSN: 13621688

Learner proficiency and EFL learning through task rehearsal and performance.

LANGUAGE TEACHING RESEARCH, 2019
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: SSCI
Tác giả: NGUYỄN THỊ BẢO TRANG (Chính), Newton, J
Liên kết: https://doi.org/10.1177/1362168818819021

ISSN 2589-2053 | E-ISSN 2589-207X

Task repetition and the public performance of speaking tasks in EFL classes at a Vietnamese high school. Language Teaching for Young Learners, 1(1), 36-58.

Language Teaching for Young Learners, 2019
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: Khác
Tác giả: NGUYỄN THỊ BẢO TRANG
Liên kết: https://doi.org/10.1075/ltyl.00004.new

0218-8791 (Print) 1742-6855 (Online)

Dancing, Google, and fish sauce: Vietnamese students coping with Australian universities

ASIA PACIFIC JOURNAL OF EDUCATION, 2018
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: SSCI
Tác giả: NGUYỄN THỊ BẢO TRANG (Chính), Pennycook, A.
Liên kết: https://doi.org/10.1080/02188791.2018.1493981

Reading in English

Tạp chí Ngôn ngữ và Đời sống, 2005
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả: NGUYỄN THỊ BẢO TRANG (Chính)

Why should it be CLT (Communicative Language Teaching)?

Tạp chí Ngôn ngữ, 2005
Lĩnh vực: Ngôn ngữ học ứng dụng
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả: NGUYỄN THỊ BẢO TRANG (Chính)