Dữ liệu bài báo khoa học
Bridging to mathematical modelling: Vietnamese students’ response to different levels of authenticity in contextualized tasks
International Journal of Mathematical Education in Science and Technology,
2019
Lĩnh vực: Khoa học giáo dục học nói chung, bao gồm cả đào tạo, sư phạm học, lý luận giáo dục,..
Danh mục: ESCI
Tác giả:
Trần Dũng (Chính), Nguyễn Thị Duyến, Nguyễn Thị Tân An, Nguyễn Thị Giang Nguyên, Tạ Thị Minh Phương
Liên kết: https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/0020739X.2019.1648890
Preservice Teachers Engage in a Project-based Task: Elucidate Mathematical Literacy in a Reformed Teacher Education Program
International Electronic Journal of Mathematics Education,
2019
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: SCOPUS
Tác giả:
Nguyễn Thị Tân An (Chính), Nguyễn Thị Duyến, Tạ Thị Minh Phương, Trần Ngọc Đức Toàn
Liên kết: https://doi.org/10.29333/iejme/5778
SECONDARY MATHEMATICS PRESERVICE TEACHERS’ CONCEPTION ABOUT AUTHENTICITY OF MATHEMATICAL TASKS
Tạp chí Khoa học Đại học Huế: Khoa học xã hội và Nhân văn,
2019
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả:
Nguyễn Thị Tân An, Nguyễn Thị Duyến, Trần Dũng, Tạ Thị Minh Phương (Chính), Trần Ngọc Đức Toàn
PREPARING PRESERVICE TEACHERS TO TEACH MATHEMATICAL LITERACY: A REFORM IN A TEACHER EDUCATION PROGRAM
ICMI STUDY 24 CONFERENCE PROCEEDINGS , Tsukuba, Japan,
2018
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: Khác
Tác giả:
Trần Dũng (Chính), Nguyễn Thị Tân An, Nguyễn Thị Duyến, Tạ Thị Minh Phương, Nguyễn Giang Nguyên
Mathematical modelling competency of mathematics pre-service teachers in the technology environment
Proceedings of the 8th ICMI-East Asia Regional Conference on Mathematics Education,
2018
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: Khác
Tác giả:
Nguyễn Thị Tân An (Chính), Bùi Thị Ánh Tuyết, Nguyễn Thị Duyến, Nguyễn Thị Mai Thủy, Trần Dũng
Liên kết: http://earcome8.math.ntnu.edu.tw
High school students' covariational reasoning in interpreting dynamic situations
Proceedings of the 8th ICMI-East Asia Regional Conference on Mathematics Education,
2018
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: Khác
Tác giả:
Nguyễn Thị Duyến (Chính), Đặng Thị Nhung, Nguyễn Thị Tân An, Nguyễn Thị Quỳnh Như, Trần Dũng
Liên kết: http://earcome8.math.ntnu.edu.tw
Authenticity of modelling tasks and students' problem solving
Proceedings of the 13th International Congress on Mathematical Education,
2016
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: Khác
Tác giả:
Trần Dũng (Chính), Tạ Thị Minh Phương, Nguyễn Thị Tân An, Nguyễn Thị Duyến, Giang-Nguyen T. Nguyen
Hiểu biết định lượng – một cách để gắn kết toán học ở nhà trường với thực tiễn
Tạp chí Giáo dục,
2014
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: HĐCDGS
Tác giả:
Nguyễn Thị Tân An
Xây dựng thang đánh giá năng lực Hiểu biết định lượng của học sinh khi giải quyết tình huống toán học hó
Tạp chí Khoa học và Giáo dục ĐH sư phạm Huế,
2014
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: Khác
Tác giả:
Nguyễn Thị Tân An
Development of Quantitative Literacy Competencies of Grade 10 Student – an Empirical Study
Proceedings of the 7th International Conference on Educational Reform (ICER 2014),
2014
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: Khác
Tác giả:
Nguyễn Thị Tân An
Using mathematization to develop student’s quantitative literacy competencies
Southeast-Asian Journal of Sciences,
2013
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: Khác
Tác giả:
Nguyễn Thị Tân An
Xây dựng các tình huống dạy học hỗ trợ quá trình toán học hóa
2013
Lĩnh vực: KHOA HỌC GIÁO DỤC
Danh mục: Khác
Tác giả:
Nguyễn Thị Tân An